19 Ağustos 2017 Cumartesi

Olduğum Gibi






Duygusallık değil bu, ben özümde romantiğim. Bir yaşlı çift gözlerimin önünden el ele geçse bütün gün etrafa gülümsemem için yeterli bir sebep olur. Hele bir manzara gördüm mü o zaman sen bak benden çıkan kelimelere, harflere.

Ben bayağı bir romantiğim. Bir küçük sevgi mimiği görsem, hemen sevecek tonla şey bulurum. Severim, çok büyük çok güzel. Ufak bir hareketi, güzel bir ses tonunu. Ses tonundan kastım güzel şarkılar söyleyen bir ses tonu değil efendiler, ses tonundaki ufak bir kırgınlık, minicik bir kırmaya korkmak, bana sevmek için büyük sebepler verir.

Ben güzelliklere aşığım. Nerede bir güzel görsem, gölgesinde serinlerim. Gölgesi yoksa ona ben gölge olurum. Bir yetişkinin telaşı, bir yaşlının öfkesi, bir gencin aşkı beni alır türlü hikayelere götürür.

İzlerim. Uzun uzun. Dolu dolu. Aval aval değil. İçli içli izlerim. Her hareketin altında bir sebep, her sebepin altında bir sonuç ararım. Hatta bazen öküzün altında buzağı ararım.

Gezmeyi severim. Gezdiğim her şeyi içime çekmeye, sahiplenmeye bayılırım. Zorumdur biraz. Yorarım, üzerim, bazen de sulu sulu öperim. Tatlı şeyler söylerken sesim incelir, ekşi şeyler söylerken ise kalınlaşır.

Ben... Ben sadece benim işte. Olduğum gibi, okuduğum gibi. Ama asla gördüğüm gibi değil, geliştirdiğim gibi. Çocuklarla seksek de oynarım etrafın ne söyleyeceğine aldırmadan, büyüklerle dert de paylaşırım sıcak bir çayla.

Çayı hem demli hem çok şekerli içerim. Hem şekerin yoğun tadı hem de çayın güzel aroması beni büyüler. Bunu da hayatta acıları da sevinçleri de çok sevmeme bağlıyorum. Aynı çoklukta seviyorum hepsini. Ama acılar kusura bakmasın, bazen sevinçleri daha güzel seviyorum.

Sadece seviyorum. Ben sevgi için yaratılmış duygusal olmayan, romantik bir kadınım.

Sırtımda kürk bir mantoyla, ayaklarımda ki topuklularımla Atlantis gece kulübüne giderim bazen. Yeri geldi mi de David Caine olur kumarhanede olasılık kovalarım.

Anlamadın mı?

Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
Olasılıksız - Adam Fawer

O zaman benden sana iki tavsiye.

-KüçükHanım-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder