15 Nisan 2017 Cumartesi

-6 KASIM-



Merhabalar çiçek gönderen arkadaşım,

6 Kasım en anlamsız doğum günlerimden biriydi. Bir önceki sene patlatılan konfetilerin arabalarla gelen sevgi selinin yanında hiçlikti. Pastamı kendimin aldığı 00.00 itibari ile anlamsızlığın başladığı o gün gelen en güzel şeydi sanırım çiçekler. Tüm dostlarım en az bir kez çiçeği ben gönderdim dedi. Buda haliyle inanılacak bir şakaydı çünkü notta hiç bir isim yada bir nükte yoktu. Sonrasında  notu sorduğumda hepsi başka şeyler söyleyince anladım ki onlar da değil. En ufak bir sevgili düşüncesi barındıran ve flört etmek isteyen arkadaşlar çiçeği paylaştığım anda sayfalar dolusu mesaj attıp beni yerden yere vurdu. Oysa bana gelen isimsiz bir çiçeğe sevinmiştim bu kadardı.  Bir ay bekledim. Çünkü insanoğlu beklentisiz bir şey yapmazdı muhakkak biri bir beklenti ile göndermişti ve er yada geç çıkacak dedim. Aylar geçti. Kimse çıkmadı ortaya ve bu beni öyle mutlu etti ki. Biri hiç bir beklentisi olmadan sırf siz gülün diye sizin için bir şey yapıyor. Bu muazzam bir şey.  Ve bazen çevresinde insan böyle insanlar arıyor içini dökmek için.  Bulamayınca bir parça içine kapanıyor. İyi niyetinden öperim. Kimlerin dostuysan kimlerin yanındaysan biliyorum ki oralar hep gül bahçesi.

1 yorum:

  1. Bazen bir çiçek de yetiyor bir düşünce de bir hayal de bir isimde bazen evet bir isim bile yetiyor hatirlamana...gogo

    YanıtlaSil