6 Ekim 2016 Perşembe

SONBAHAR KOMBİN ÖNERİLERİ

                                                   



En ama en sevdiğim dönem geldi. Bu havalar da çoğu insan mutsuz, güçsüz hisseder ya kendini ben tam tersini hissediyorum bu aylarda. Hele aylardan kasımsa. Çıldırıyorum. Kasım birinden itibaren benim için parti ayı olarak geçiyor. Hadi kasım seni çok özledim..


         Sonbaharı bu kadar seven biri olarak bu ayların kombinlerini es geçemezdim. Moda haftalarından derlediğim bir kaç parça kombini size sunmak sizinde bu kombinler ve sonbahar modası hakkında ki fikirlerinizi almak istedim.
Hadi başlayalım.








 İSPANYOL PAÇA KISA PANTOLON






                                                        
                                                        DAR PAÇA PANTOLON










BUNLARDA BENİM SEÇTİKLERİM.










5 yorum:

  1. Hardal, tabe ve krem rengi olmadan bir sonbahar düşünemiyorum. Hatta bu sene orman yeşili bir şeyler almaya da niyetim var. Moda falan takip etmiyorum, çok alışveriş de yapmam ama bu bahsettiğim renklerin sezonunda mutlu oluyorum işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *tabe değil taba yazacaktım ^^

      Sil
    2. orman yeşili ve bordonun böyle güzel bir tonu var tam ismini hatırlayamadım işte o renkler gerçekten beni cezbediyor. Bende almak istiyorum. Sonbahar herkeste acaba bu renkleri uyandırıyormudur :)

      Sil
  2. Dar paça pantolon kombinlerine bayıldım :) Kasım ayına bir an önce kavuşmamız lazım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dar paça çoooook kullanıyorum. Asla vazgeçemeyeceğim böyle güzel kombinler çıkarsa :)

      Sil