30 Ekim 2016 Pazar

Peki sizin öneriniz nedir sayın amk (açık,mert, korkusuz)





    Evet.. Sevgili günlük bok gibi günlerden geçiyorum. Umarım yakın zamanda sürprizler yaparsın yoksa bu seneyi böyle bitirmek benim için çok trajik olacak.
Bir arkadaş geçen yazılarımda paylaştığım görseli abartılı bulmuş. Ama diğer yazılarımı da okuyacak zamanı olsa idi tarzımın bu olduğu olayları karikatürize etmeyi sevdiğimi, abartılı görsellere bayıldığımı bilirdi. Bu benim günlüğüm sevgili okuyucu, ben olarak karşınızdayım. Bu yüzden eleştirilerinizi ciddiye alsam da bu uğurda başkalarının düşünceleri ile hareket edemeyeceğim. Bu ben olmaktan çıkar çünkü.

Bu zamana kadar hayat görüşü olarak benden farklı hatta çok farklı bir sürü dostum oldu. Sevgilim olmak isteyen insanlar da oldu. Hatta benimde etkilendiğim aslında belkide şans vermeme tek engel bu konu oldu.  Çünkü dostlarımın görüşlerine saygı duyarken, aynı evi paylaşma ihtimalim olan biri ile tam tersi görüşleri savunmak hep bana zor gelmiştir. İlk kez zor gelmeyeceğine inandığımda da adımlarıma balta indirdiler. Korkmadım tersi görüşlerden, olumsuzluklardan, ne bileyim aksi gidecek hiç bir şeyden. Ama kötü şans mıdır ? Yoksa birisi bize woodo büyüsü mü yapıyor bir yerlerden bilinmez. Her şeyin o güzel gidebilme ihtimaline eşekler sıçtı.
Sanırım türkiyeye ve gebzeye oldukça kırgınım. 

Artık hayatımın aman ko g*tüne akşam manita ile bir kahve içeriz. Geçmezse de alışırız be dediğim evresine geçmek istiyorum.

8 yorum:

  1. rahvan gitsin değil miydi onun devamı :D sen sen olarak güzelsin zokacım :) hepimiz aynı olursak çok sıkıcı olmaz mıydı Allah aşkına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🌸🌸🌸 çiçekler konsun senin yollarına sevgili dostum.. Ben senin dostluğun ile güzelim❤️

      Sil
  2. Biraz deli dolu bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. İsteyen istediği gibi kendisini ifade eder. Beğenmeyen okumaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 👏🏻👏🏻👏🏻 çok doğru bir yorum. Teşekkürler turgay bey

      Sil
  4. Dediğin gibi herkesin tarzı farklıdır, herkes aynı tarzda yazarsa o zaman hep aynı tarz yazılar okumaktan sıkılır insanlar. Bence sen hiç kimseye aldırma boş ver, bırak insanlar ne düşünürlerse düşünsünler. Sen bildiğin gibi hareket et bence. Bazen bana da yorum yapıyorlar özellikle de ADSIZ olarak yorum yapıyorlar, küfredenlerde oluyor hakaret edenlerde oluyor. Anlıyorum ki doğru yoldayım. Çünkü Atalarımızın dediği gibi; meyve veren ağaç taşlanır misali. 3 - 5 kişi beğenmiyor diye tarzını değiştirme sakın çünkü o zaman sen sen olmaktan çıkarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söyledin gökhancığım 👏🏻👏🏻👏🏻 farklarımız güzelliklerimizdir 🌸

      Sil