10 Ekim 2016 Pazartesi

EYLÜL ALIŞVERİŞİM

Selam dostlarım. 

Eylül ve Ekimin başlarına sarkan bu alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bana önerebileceğiniz ürün veya kullandığınız ürünler hakkında memnun olup olmadığınız var ise bana yazmanızı isterim :)
Bu alışverişi yazmam biraz uzun sürdüğü için bazı ürünleri kullandım. Hatta sıvı sabunu neredeyse bitirdim :/

Dalan; 1941 yılından itibaren üretimi olan, sabun, şampuan, saç kremi,duş jeli, vücut yağı, krem, traş kremi üreten bir firma. Ürünlerin hepsi saf zeytinyağı içeriyor. İnanılmaz güzel kokuları var. Ben de size bir setini tanıtmak istiyorum.

Ne kadar çok krem sever biri olduğumu bilenler iyi bilir. Hele böyle kokulu kremciklere bayılıyorum. Ama kar kış derken kremlerden de yeterli randımanı alamadığımdan ellerimi kullandığım sabunlarla da desteklemek durumda kaldım. Tercihimi likit zeytinyağlı sabunlardan yana kullandım. Kesinlikle kokusuna aşığım.
 Ve bir diğer etkende belirtildiği gibi %100 saf olması.  Yanında gördüğünüz kese paket ile beraber hediyeydi. Ben bunu cildime buhar verdikten sonra kullanmayı düşünüyorum. Bunuda isterseniz başka bir postta sizler ile paylaşabilirim. Kesenin dokusunu sevdim. Kaliteli ama sert değil. Sert olmaması hoşuma gitti çünkü yüzüm için kullanamazdım başka türlü.



Aynı markaya ait olan Dalan d’Olive zeytinyağlı nemlendirici krem el&vücut  küçük boy çanta kremlerini uzun zamandır severek kullanıyorum ve arkadaşlarımın da çantalarında bulundurmaları için hediye ediyorum. Büyük boyunu alıp kullanmadım bu alışverişime kadar ama kullandıklarım boyu gereği en küçük çantanıza bile sığıyor (20ml). Gün içinde de bence yeterli nemlendirmeyi sağlıyor. Ambalajdan koklayınca kremin kokusu sıvı sabunun kokusuna benziyor ama sürünce o keskin koku yerini daha parfümvari ve hafif bir kokuya bırakıyor yani uzun lafın kısası bence kremin kokusu çok güzel.

                                                        

Bu sabunu ne amaç ile kullanacağımı bilmediğimden şuan beklemede. Genel olarak katı sabun kullanmıyorum. Bazı arkadaşlarım severek kullandığıda oluyor fakat benim cildime kesinlikle iyi gelmiyor. Fazlasıyla kurutuyor. Deneyebilirim ama yinede yada Beauty Blender ı yıkarken kullanabilirim.

                                                       



Bu maskarayı en az bir kere kullanmışsınızdır?
Benim kürkçü dükkanım bu maskara oluyor. Bir türlü vazgeçemiyorum ve sonsuz güveniyorum. Seni seviyorum canım rimelim :)



Bu sütü genelde hafta sonları kullanıyorum. Neden böyle bir alışkanlık edindim bilmiyorum. Cildimi dinlendirmeye bıraktığım günlerde genel olarak kullanmayı tercih ediyorum. Belirgin bir kokusu yok. Ağır da değil ama bana göre değil koku bazında. Nemlendirmesi harika.  Bee beauty'nin beni cezbetmesinin nedeni tamamen doğal içerikleri olması, alkol ve paraben içermemesi. İçindeki gliserin ve E vitamini sayesinde cildi temizlerken yumuşacık yapıyor. Hassas ciltler içinde oldukça tercih edilen bir ürün.




Bu fırçanın özelliği nedir derseniz. Ben kontür makyajı yaparken kullanıyorum. Bu amaçla mı kullanıyorsunuz bilmiyorum :) Ama ben rahatca kullanabildiğimden şuanlık sıkıntımız yok kendisi ile. Bir de şu yıkarken sertleştirmesem fırçalarımı mükemmel olacakta.. Onuda araştırmadayım.


Kremsi bir yapısı var. Aplikatörü alışık olduğumuz gibi minik bir süngerden oluşuyor. 7 ml. 101 den 104 kadar toplamda 4 renkten oluşuyor. Kapatıcılığı orta düzeyde bir ürün. Gözaltı morluklarınız yoğun ise tercih etmenizi tavsiye etmem. Kalıcılığını oldukça başarılı buldum. Tekrar şans verirmiyim ? Verebilirim.




Golden rose kalp ben. Denemek için iki tane renk seçtim ve bunları aldım. Keşke paketi tamamen alsaymışım diyorum. Böyle maliyeti daha fazla oldu çünkü.

Golden Rose Velvet Matte Ruj 02

Sevgili kuzenim sayesinde dadandığım bir ruj serisi oldu. Ben aslında şu sıra en çok rimelin kate serisini deli gibi kullanıyordum.
Çok fazla ton seçeneği de olunca, herkesin kendine uygun bir renk seçmesi mümkün. Tamamen mat rujlar ya da matlaşan likit rujlardan pek hoşlanmıyorum. İlk anda muhteşem dursalar da dudağınız kuru değilse bile kurutuyorlar. Bu yüzden Golden Rose'un bu daha nemli serisi başarılı. 01 ve 10 numaralı doğal tonlarında sonra 02 numaralı bu gül kurusu rengi tercih ettim. Gayet yoğun renk veriyor. Ton olarak da oldukça doğal duruyor, çok pembe ya da çok soğuk bir ton değil. Birçok pembe tonlu ruj bende yapağı durur, bu öyle değil. 

GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJ 23

Bu seride en az sevdiğim ruj bu oldu sanırım. Renk çok güzel, kararında bir bordo olsa da, sürüm kolaylığı, doku ve duruş açısından diğer renkler kadar başarılı olmadığını düşünüyorum. Serideki açık ve orta tonlar dudak çizgilerime dolmuyordu, dudaklarımı kuru göstermiyordu ve kat kat sürsem de kalıp gibi görünmüyordu ancak bu renk dudaklarıma bir türlü homojen bir biçimde dağılmadı. Bu renk kat kat sürülecek bir renk değil. Tek katta rengi istediğim kadar koyu durmuyor ancak ikinci katı geçince de renk parça parça oluyor, pütür pütür görünüyor. Bu sebepten 23 numarayla pek anlaşamadım diyebilirim.




                           Yüz Kontürleme ve Pastel COLOR CORRECT CONTOUR SET



Bu set contour powder,highlighter ve blush tan oluşuyor. Ürün toz pudra şeklinde, boyu çantada taşımaya uygun. Pigmentasyonu orta denebilir. Çok güçlü değil bence bu yeterli bir etken profesyonel makyaj yapmıyorsunuz renk tonları size yeterli gelecektir.Aydınlatıcısı pırıl pırıl değil mesela hafif ışıltılar var ki buda yetiyor aslında. Ben gayet memnun kaldım kendilerinden. 

                                                         

MAYBELİNE MERVENİN KIRMIZISI kızlar bilmeyenimiz kalmamıştır. :)


Maybelline New York 975 - Divine Wine Matte/Mat Colorsensational.


Tek bir sürüşte rengini vermesi ve sürümünün oldukça rahat olması oldu. Kalıcılığı da artısı tabi ki.


Tek kullanımlık bu maskelerden oldukça memnunum. Maliyet hesaplaması yapacak olur isek ne kadar karlı ne kadar zarar bilinmez ama kesinlikle benim cildimde mükemmel işe yaradı. Ayrıca kokusu ferahlığı kesinlikle vazgeçilmez. Tek kullanımlık çamur maskeleri kağıt ve kremsi olarak iki çeşitidini aldım. Kağıt olarak yüzünüze oturtup 15 ila 20 dakika arası bekletip ılık suyla yıkıyorsunuz. Diğerinde de aynı uygulama tek farkı onun sürülebilir olması.



GOLDEN ROSE DİPLİNER 
Ben flormarın ürününü kullanıyordum bunu uzun camandır kuzenim niko kullanıyordu. Bir kaç kere kullandığımda memnun kalmıştım. Fakat elimde iki tane stok ürün olduğundan bitmesini bekledim. Bitti ve aldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum.


Bu gördüğünüz selülitler için kese gibi gözüküyor ama vücuttaki tüm ölü derilerin düşmanı!
Mükemmel ötesi bir kese. Sadece selülit için kullanmıyorum ben çünkü aromatik yağlar veyahut vücut şampuanları ile enfes bir gevşeme yaratıyor. Eğer siz de günün yorgunluğunu duşta atanlardansanız kesinlikle mükemmel seçim diyebilirim. Gözeneklerinizin açıldığını ve ferahladığını hissedeceksiniz.




LOREAL PARİS MUCİZEVİ YÜZ BAKIM YAĞI

8 temel yağın harmanlanması ile elde edilmiş bir ürün olduğu söylenmiş ve içindekiler listesine bakınca da çok büyük oranda yağdan oluştuğunu görmek mümkün. Zaten satın almak istememde de etkili olan nokta burasıydı. Vaad ettiği şekilde nemlilik, canlılık ve parlaklık sağlıyor. Çıktığı günden itibaren sürekli reklamı yapılan mucizevi yağı alıp denemesem olmazdı..
Doğrusunu söylemek gerekirse şuana kadar bakım yağı kullanmadım. Bunun sebebi yağlı ürünleri sevmememden kaynaklanıyor. Özellikle heryere bulaşması vs. en büyük dezavantajdı benim için.
Ürün anti-oksidan etkileriyle bilinen 8 temel yağdan oluşmakta.
Lavanta, Mercanköşk, Biberiye, Sardunya, Gül, Papatya, Portakal, Lavandin
Aynı zamanda içeriğinde besleyici olan  jojoba ve kuşburnu  yağları da bulunmakta.
%98 doğal kaynaklı içerikten oluştuğu söyleniyor.
Kısaca bakım yağı arayışı içindeyseniz düşünmeden atın çantaya deneyin. Çok kuru cildiniz varsa tek başına nemlendirici özelliği az gelebilir..



Parfüm hususunda çok farklı bir algıya sahibim. Ağır kokuları daha çok seviyorum. Bu koku size göre ağır mıdır hafif midir bilinmez ama bana göre daha standart bir koku düzenine kavuştuğum, abartısız bir parfüm ve bu yüzden arada tercih ediyorum.


Bu kılıfa aşık oldum :)


Bu da cep kitabım. Sabahları ve akşamları yolculuk yapmak zorunda kaldığım için böyle küçük bir kitap tercih ettim. Cebime bile atıp çıkabilirim. Dostoyevski kuşkusuz benim en sevdiğim yazardır.
                                                       


(GOLDEN ROSE 2 NUMARALI RUJU VE BU KONTÜR PALETİNİ UYGULAYARAK YAPTIĞIM MAKYAJI DA SİZLERE GÖSTERMEK İSTİYORUM.)
Yorum bırakmayı unutma sevgili okur :)






12 yorum:

  1. Hepsini güzel günlerde kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. hepisni iyi günlerde kullan , sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim soslu bademciğim :) :*

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkürler sevgili yağmur tozu :)

      Sil
  4. güle güle kullan ürünlerini canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili en güzel ve en kültürlü :)

      Sil
  5. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım telefon kılıfın cok güzelmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çağla :) beğenmene çok sevindim 🙈😘

      Sil