3 Ekim 2016 Pazartesi

Çoğu şeyde değmez çok konuşmaya.




Kaşı gözü deldirmek ile olunmuyor malesef ileri görüşlü..

      İlişkiler hususunda o kadar eski kafalıyım ki ben bile bazen kendime şaşırıyorum. Tabi görünüşe bakılırsa herkes oldukça ileri bir zihniyette olduğumu düşünse de ben fazlası ile geri olduğumu en baştan kabul ediyorum. 
     Yani şu evlenince hayattaki herşeyden elini eteğini çekip kendini yuvasına adayacak kadın portresi var ya işte o benim! Bunu bir de nasıl keyifle yapacağımı sinsice hayal ettiğim bile oluyor. Çeliğime çocuğuma kendimi adamak en büyük tutkum sanırım şu hayat da.. Bir de evlat edinmek. Bu iki fikir beni sarıp sarmalıyor. Şuan bir şeyler yapmak istiyorsam doğmamış çocuklarım, bir de edineceğim güzel evlatlarım için..

    Bu yüzden ilişki konusunda çok dar kalıplarım var. Bir kere mükemmel ötesi önyargılıyım. Yani genel hatları ile iki hareketinden kesinlikle insanları yargılarım. Özellikle erkekleri.
 Çevremde de edindiğim tecrübeler gereği ilişkiler sesli başlasa da kesinlikle sessiz bitmeli.. 
Evlerine ateşler salsın. veyahut öksürürken ciğerleri ağzından gelsin gibi bedduaları içinizden edin. Konuya komşuya söylerseniz. Ne kadar zaman geçerse geçsin bunlar asla unutulmayacaktır! Ayrıca çoğu şeyde değmez zaten çok konuşmaya!

Bu sadece sevgili hayatınızda değil. Dost ilişkilerinizde de böyle olmalı. Her birimizin yıprandığı etrafında kimseyi istemediği dönemleri olur, oldu da, olacakta..  Yani kısacası dostlarınız ile de aranızda olan her problemde dünyayı ayağa kaldırırsanız. Veyahut sosyal hesaplarınızdan ana teması kalleşlik olan paylaşımlar yaparsanız. Sağlıklı bir ayrılık ve barışma yaşayamazsınız. Ben genelde her olaya ' çokta şiy yapmamak lazım' ile baktığımdan kavga etsem de yüzüyle eder konuyu orada bırakmayı tercih ederim demeyi çok isterdim ama genelde tüm ayrılıklar esnasında wodo büyüsü yapıp onu herkese rezil etmeye bayılıyorum. Bunu yapmazsam sakinleşemiyorum.



Ben yapıyorum ama siz yapmayın. 



4 yorum:

  1. Ben çok sakin ayrılırım.Aşkımdan ölsem de mutlaka yolun açık olsun ifadesini kullanır ve yoluma devam ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutluluğun sırrı bu diyorsun demekki :) ben çirkefleşmeden sakinleşemiyorum :D Bide bunu çok sevdiğim için yaptığımı düşünüp kendimide aklıyorum :D

      Sil
  2. İnsan ilişkileri inişli çıkışlı olabiliyor. O yüzden dediğiniz gibi çok da şey yapmamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah eldemi sevgili turgay beycim :)

      Sil