16 Ekim 2016 Pazar

Canım biz seni ciddiye alıp nefret bile etmiyoruz sen niye bize bu kadar takıldın.




Size de arada sırada 'adam mı oldunuz lan' diye bağırma isteği geliyor mu ? Yani insanların asla yüzüne söyleyemeyecekleri şeyleri bir çırpıda sosyal medya hesaplarında futürsuzca yayınlayan arkadaşları görünce bana oluyor. Mevzu kesinklikle benim ile ilgili değil ama değinmeden geçemeyeceğim biri ile ilgili.

Baştan söyleyeyim. Söyleyeceğim hiç bir şeyin kimseyi kırması zerre umrum da olmayacak bilginize.

 Arkadaşlar siz kimsiniz? Hangi mercidesiniz de insanları ayırabiliyorsunuz ? Ne özelliğe sahipsiniz de milleti beğenip beğenmeme lüksüne sahip oluyorsunuz ? Yüz güzelliğini geçtim zerre kalp güzelliğiniz yokken insanları, özellikle bayanları ayırabiliyorsunuz ? Yani bu cesareti kendinizde bulmanız için en azından bir kaç özelliğiniz olması gerekir. Yalancının tillahısınız. Gördüğünüz her güzel kız da belinizin uçkuruna sahip olamazsınız. Umut verip yarıyol da bırakmak sizin en büyük vasfınızdır. Pardonda hayatta ne s*kime yararsınız acaba ?
Böyle bir hayatta insanlara kötüsünüz demek sizi iyi yapmaz. İnsanlara daha az dindarsınız demek sizi hafız yapmaz. Milletin eksikleri sizin artınız olmaz. Üstelik bilinçaltınızda kendinizde tek bir artıya bile sahip olmadığınızı biliyorsunuz. Bildiğiniz için sizi seven insanlara bu kadar hakaret edebiliyorsunuz. Çünkü eksiksiniz. Ve bunu ondan çıkarıyor. Onu seni benden başka kimse zaten sevmez moduna sokmaya çalışıyorsunuz. Çirkinsiniz ama bu çirkinlik zerre yüzünüz ile alakalı değil. Kalbiniz insanlara bakışınız. O gül kokan dinimizi lağım kokan ağzınıza almanız ve insanları PAPAZlar gibi dinden aforoz etmeniz. Siz kimsiniz ? Siz hangi yetkiyi Allahtan aldınız ?

Bakın yavrularım, insan önce kendi kapısının önünü temizlemeli ki örnek olsun. Boş klavye delikanlılığı yapacağınıza açıp biraz Kuran-ı kerim okusanız orada Allah'ın en çok 'size ne onun günahından' dediğini anlamış olacaksınız. Milletin günahlarını bırakın dile getirmeyi siz birde yargılıyorsunuz.  Dünya da sahip olabileceğim en güzel insanlardan biri için bir yazı okudum ve gerçekten çok sinirlendim. O benim bebeğim. Küçüklüğüm. Elalemin bir halta yaramayan adamlarının bırakın onu üzmesini hele arkasında en ufak bir yorum yapması bile beni çileden çıkarıyor. Bakın beyler erkek olmanız yada güçlü olmanız size kutsal bir vasıf vermiyor. Bilek gücünün yanında insanda beyin gücünün de olması gerekir çünkü. Adamlık keşke bakkallarda falan satılan bir şey olsaydı da sizin gibi üç kuruşluk insanlara alabilseydik.  Bu atarlı bir yazı değil. B*ka yerini hatırlatma yazısıdır.

İyi pazarlar okuyucu..

1 yorum:

  1. Kızdırıyorlar insanı. Umarım hatırlatma yazısı yerine ulaşır.

    YanıtlaSil