19 Eylül 2016 Pazartesi

Seviliyorsun-acısını dinmeyen yaralı geyik.






         Çok felsefik olduğum günlerden geçiyorum. Bin bir bilinmeyenli denklem gibi hayatımın anlamı, varoluş, aşk, sevgi, yalan tüm kavramları sanki yeni duyuyormuşçasına tekrar tekrar  değiniyorum. Bu yüzden çok yazmak istemiyorum. Denklemlerden hiç biri henüz yerine oturmadı çünkü. Daha keşfetmem gereken çok sokak var.

Hani hepimize olur ya üst üste gelir bazen herşey. Yıkılmayız ama yere italik dururuz. O günlerden bir gün yanımda yine en sevdiklerim. Otursam olmuyor, kalksam olmuyor derken attık kendimizi sahillere.. Bir parça huzur almaya geldik dedik. Aldıkta.
Sonrası sınırsız nigga şarkıları eşliğinde gelen kombo dansları.. Bazen insanlara içmeden nasıl sarhoş olunacağını gösteriyorum. Ve bu konuda gerçekten üstüme tanımıyorum. Kesinlikle gülme krizine girdiğimiz, saçma sapan her işe okey deyip sonunu düşünmeden yapabiliyorum. Şurada anlatmaya kalksam arkadaşlığınızdan red edileceğim yığınla salaklık yaptım.
İşte bunlar ikna olması ve cayması çok kolay  biri olduğum içindir. Bir dostum zoka şuraya gidelim mi ? dese hemen EVEEEEET diye çığlık atıyor sonrasında ya gitmesek mi ? acaba dediğinde GİTMEYELİM diye saniyesinde vazgeçiyorum. Buda benim hayata karşı böyle gerzek olunur dediğim serseri serbest stilim. Neyse 3 hafta sanki bize yetmemiş gibi. Bizimkiler bizden ayrılırken beni de onlarla gelmeye ikna ettiler. Dedim ya kesinlikle hemen ikna olurum ve oldum. Pılıpırtıyı yüklendim yola koyulduk. O günde bir hastayım geberiyorum desem yeridir. Eve gittikten sonra daha da ağırlaştım. Ve bir kaç saatliğine diğer hatun gelene kadar uyumak için odaya geçtim.

Bir öpücük hissettim yanağımda bana sımsıkı sarılmış. Bu kadarcık bir şey beni hala inanırmısınız mutlu ediyor. Seni düşünen bir yürek. Sade bir öpücük. Sanki pamuklara sarıldı bedenim. Adeta ihtiyacım olan o öpücük eşliğinde gelen seviliyorsun mesajıymış gibi sapasağlam uyandım.
Yani diyeceğim o ki bazen sevdiklerimizden ne kadar da çok şeyi esirgiyoruz. Bu küçük sevgi gösterileri beni hep mutlu etmiştir. Ansızın gelen bir mail, bir fotoğraf, bir mektup, bir arama... Seviliyorsun hissi. Bunu çokça yapmamız gerektiğini hatırlatmak istedim sadece :)

Ayrıca kızlar bu ara heyecanlandığım çok olaylar dönüyor. Hepsi hafifçe kaynamada, fokurdadığında hepsini yazacağım :)

Hayatımda ilk kez mesaj sesi bu kadar iyi hissettiriyor.

2 yorum:

  1. O içini huzur dolduran mesaj sesi hiç susmasın diliyorum Zoka'cığım :)

    YanıtlaSil
  2. Seviliyorsun Zoka 🤗💖. Ne güzel anlatmışsın kendini. Pamuklara sarılası sevgiyi 😊. Hayatında mutlu olduğun o anlar artarak çoğalsın ve sen bize içmeden sarhoş olmanın yollarını öğret 😄💖💖. Sevgilerimle

    YanıtlaSil