28 Eylül 2016 Çarşamba

Ben bir Bridget Jones'ım- Benim ideal sevgilim


                   bridget jones tumblr ile ilgili görsel sonucu




      Hayatımda asla herşey mükemmel gitmedi. Hiç bir mevzu asla tam istediğim gibi olmadı. Hiç bir vuslat, hiç bir aşk, hiç bir ayrılık.. Bende bunu hiç iyi yansıtmaya girmedim. Asla kendimi mükemmel sunmaya çalışmadım ki bu kadar sıkıcı bir hayatı kim yaşamak ister ki. Olanı yazdım, olması gerekeni değil. Düştüğümde ki sızılarımı yazdım. Bazıları buradan çıkarımlar yapmış, kimileri üzerine alınmış, diğerleri aynı yerlerden vurmaya kalkmış. Durdum ve geçtim.
Velhasıl, her şeyin mükemmel gitmesi kadar sıkıcı bir şey benim için yok. Dikkat ediyorum da çoğu insan kendini afilleyip, altın varaklar da sunmaya çalışmakta. Mükemmellikten çok eğlenceli sıradanlığı seçiyorum.



                                                      BENİM İDEAL SEVGİLİM <3

     İdeal sevgilide aradığım özellik kesinlikle anti-sosyal hesap figürü. Sosyal hesap kullanmasını istemem, nefret bile edebilir hatta... Ölürüm kullanmadan diyenler var ise o zaman minimum düzeyde en az fotoğraf ve arkadaş ile durumu idare edebilecek düzeye gelebilirim. Ha bir de asla kendi adına sosyal hesaplarda bulunmayıp tuhaf tuhaf isimler ile herkesin ne yapıp ettiğini deli gibi takip eden tipler var. Allah onlardan korusun. Geçenlerde başıma gelmedi değil. Çocukla eskiden aynı firmada çalışıp bir kez beraber yemeğe çıkmışlığımız var. Ama hani bu iş molasında, mola arkadaşı olarak çıkılan yemekten bahsediyorum. Firmada ilk günüm bunu daha öncesinden de biraz tanıyorum. Benim dışımda herkesler erkek, zaten iş yerinde bunun ile çıkmasam başka biriyle gitmek zorunda kalacağım. O zamanlar sevgilisi var birde çocuğun başı bağlı diye arkadaş ediniyoruz. Geçen zirilyon tane sahte hesaptan beni ekledi. Şok üstüne şok. Habire yazıyor falan manita ile rötar yapmış yada kızın bundan haberi yok.
 Ama yavrum işte böyle tiplerde var! Sanırsın hiç  bir hesabı yok, Oysa ki kızlara farklı hesaplardan aşk ilanları..

Kavga esnasında asla kullanılmayacak cümleler!
Bir kere 'sen hastasın' 'ne saçmalıyosun'  'senden öncede o hayatımdaydı' 'sadece arkadaşız'  aramızda böyle yasaklı cümleler olmalı. Bunları telafuz ettiğinde kesinlikle öleceğini bilmeli. 'şu kızdan iyi elektrik almadım' dediğimizde o kızla kanlı bıçaklı olabilmeli :)

Sonra zenginlik.. Kesinlikle istemediğim bir etken daha. Bir insan kendi çalışarak birşeyler aldıysa başım gözüm üstüne de.. Şu babadan kalma mevzularda karakter oturmamış, hayatta zorluk görmemiş tiplere saygı duyuyor ama kesinlikle hayatımın kıyısında köşesinde istemiyorum. Kedi şeyini yara sanan insanlardan tiksiniyorum. Benim tırmanarak geldiğim yolda benimle eşit şartlarda bir adam olursa baldan yenmez!

Erkeğe o yakışır, bu yakışır tırıvırısını kenara bırakırsak.. 
Bence erkeğe en çok yakışan cidden merhamet. Yani fiziksel olarak sizden üstün olan birinden alabileceğiniz en güzel geri dönüttür. Merhametli insanları çok seviyorum. Kadını olsun, erkeği olsun. En büyük takıntım çevremdekilerin merhametli olması.

Ah şu özgüven.
Öz güven meselesi.. Şuan bu yazıyı okuyorsa tebessüm edecek biri 'sende bir şey var sanki kendimi senin yanında kendini yetersiz gibi hissediyorum.' Ki bu adam dört tane şubesi olan bir firmanın patronu ve ayrıca ticaret zekası mükemmel gelişmiş. Onca parasına rağmen devlet üniversitesini bölüm birinciliğiyle falan bitirmiş bir tip. 'Bırakta hojam ben yetersiz hissedeyim' dedim ama içimden :)
Bunun bir çok sebebi olabilir. Hayatı iki tık ciddiye almaları. Aşırı egolu olmaları. Yada bir bayan olarak benim ile yarışmaları. Bunların hepsini fazlası ile gereksiz bulurum. Ve asla o topa girmem. Biri benim ile yarışmaya girdiğinde derhal ona 'evet tatlım sen en mükemmelisin' derim. Çünkü istediği bu. Böyle gereksiz mevzulara zaman harcamak çok anlamsız. Ona elbette istediğini veririm yani övülmek istiyorsa okey bunu yapabilirim fakat onu asla hayatıma alacak kadar değer vermem. Ama hayatta bir tık ileri gitmeye meyilli bir çok erkek, karşısındaki kadının bir çok şeyi bilip hükmetmesini ister. Bu istek üzerine de karşısındakinin yeteneklerine göre yetersizlik hissine kapılabilir.
Ben ise özgüvenli erkeklerden hoşlanırım. Kesin net! Yani duygularını aşırı belli eden korkusunu, heyecanını, sinirini aşırı dışarı vuran her insan itici  gelir. Böyle tipleri de sakinleştirmek yanındaki bayana kalır ya işte bir çirkin durum daha. Benim için baba figürüne ters bir olay daha. Elbette ki istisna konular vardır. Ama genelde ben güçlü bir yapıya sahibim, ve karşımdaki her insandan da bunu beklerim.




Ama malesef ki böyle bir adam yok kızlar; Biz yine uzun boylu olsun, ter kokmasın, ana kuzusu olmasınlara devam edelim :)











7 yorum:

  1. Azıcık da entellektüel olsun be ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canımcım o listeye daha neler eklerdim de :)))))

      Sil
  2. İnşallah bulursun tatlım. Ben artık sevip sevileceğime inanmıyorum. Bütün duaları sana harcayalım :)

    YanıtlaSil
  3. Hemde senin gibi mükemmel bir kız. Yapma bu kadar ümitsiz olma. Senin gibi premses çok sevilir çok :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/09/zokagum.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tuna bey :) takibe aldım.

      Sil