3 Ağustos 2016 Çarşamba

İçeri girdiğimde ayağa kalkacaksınız, geç kalmam umrumda değil.

 





      Sanırım büyümenin en güzel yanı yapılan yanlışlara artık sadece gülüp geçiyorum.  Güçlükler çektim belki ilerde dahada çekicem. Belki kuvvetli düştüm belkide daha sert düşeceğim. Hepsine hazırlıklıyım. Her düştüğümde daha kuvvetli ayak sesleriyle doğruldum.
Ama bazen bazılarını kaybetmemek için çabaladığım-sızlandığım oldu. Mesela en son bu çabaya girdiğimde gereksiz bir yalanla karşılandım ki, hayatta ne hata yapılırsa yapılsın dürüst olunduğu takdirde kesinlikle önemsemem. Çünkü herkesin yanlış yapma, kafayı o duvara vurma ihtimali vardır. Mühim olan bundan pişmanlık duymak ve bunu önce kendine sonra çevrendekilere dürüstçe söyleyebilmek.
Defalarca hatasını affedebildiğim birinin bir hareketinden dolayı ondan sonsuza dek nefret edebilirim. Her saçmalığına, şımarıklığına, gereksiz triplerine aklınıza gelebilecek her şeye tahammül ederken, ah şu kendi koyduğum sınırlar var ya işte onlara denk geldiğinde bir kalemde silerim.
Ki kişi hatasını birde bilmiyorsa. Bu yüzden olsa gerek kendimi bazen yüklerimden kurtulmuş gibi hissederim. Ayağıma bağ olan beni daima dibe çeken. Bir şekilde beni boğan ne varsa. Kıyafet- huy-meslek hepsini savururum rüzgarlara. Ve aldırmam yağmurlara çünkü benim güzel hatalarım olduğunu bilirim.

Alemde, bir şeye ihtiyacım olsaydı, emin olun elbette birinize müracaat ederdim. Lakin yok.

15 yorum:

  1. Vay be üzerime alındım..bknz. Aldırmam yağmurlara yazan satırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be yağmur evren üzerindeki en sevdiğim şey sensin aslında. Çevremde yaptığım yağmur danslarımla tanınırım oysa 😂 Aldırmayışım kötülüklere

      Sil
  2. ay çok doğalsın işte yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende gördüğüm en güzel yazarlardan birisin :)

      Sil
  3. O zaman sahneyi Athena'ya Ben Böyleyim parçasına bırakıyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah en sevdiğim :)
      ve ben, ben böyleyim kendi yolumdaaaa :)

      Sil
  4. Hatalar, yanlışlar, evet ya... :) :) :)

    Neyse, ben de beklerim Kafa'ya! Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel, kenarları keskin bir yazı olmuş takdire şayan. Bence olması gereken bu zaten keşke herkes bunu yapabilse. Kalemine sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim zehracım :) yorumunu görmek beni mutlu etti ❤️

      Sil
  6. Bir hava balonu gibisin desene zoka yüklerini bıraktıkça daha yukarılara çıkıyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan iyi bir betimleme düşünülemezdi aslıhanım :)

      Sil
  7. Zoka seni neden daha önce tanımamışım ya :) SAğolsun deep sayesinde bi çok samimi kişilerle tanışıyorum ve yazılarını okumaktanacayip keyif aldım :D Aman nazarım değmesin tütütütü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba prenses :) bu güzel yorumun beni nasıl mutlu etti bir bilsen. Böyle beklenmedik zamanlarda gelen şu güzel yorumlar olmasa bu günler nasıl geçerdi hiç bilmiyorum. İyiki tanıştık o halde ❤️

      Sil