20 Ağustos 2016 Cumartesi

Gum Yazısı.




Yazarken aslında üstünü çizme, silme işlemi yapıyorum. Nasıl mı ? Çok  hoş bir şey bu. Bir şeyi yazmak demek mutlaka bir yere yazmak demektir. O halde aslında bir şeyi bir yerden silebilmek olanağını sunan bir şeydir. Yani bellekte yazılı olan şeyi kağıda dökerken bir yandan da siliyorsun. Bunu dışlaştıralım diyorsun. Bu benim problemimdi, silindi diyorsun.
Ve bu hayata devam edebilmeni sağlıyor. Kim ne derse desin, doğrularımdan şaşmıyorum. Dileyen kulağıyla, dileyen başka yerleriyle beni anlayabilir. 
Bir de şunu eklemek istiyorum;
Konuşmadan önce düşünün; Gereği var mı? Şefkat barındırıyor mu? Kimseyi incitebilir mi? Sessizliği bozacak kadar değerli mi?

9 yorum:

  1. Bu sorular eğitimlerde de geçen sorular?Uygulanırsa kişi daha rahat bir hayat sürer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu konuşmamdan önce bunu sorarım. Hayatımda duyduğum en mantıklı felsefe. İnsanın başına ne gelirse dilinden gelir diyerek söylenmiş adeta :)

      Sil
  2. Frida ressam da konuşmadan çizerek,hamileyken kaybettiği bebeğin acısını ancak yaşayabilenlerden.Çok anlamlı ve acılı-acımasız resi"mler yapmış bir kadın.
    çok değerli anlayana yukarıda belirtti"ğiniz cümle."<>Sessizliği bozacak kadar değerli mi ?
    Tebrik ederim.memnun oldum Zokakum uğrayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkın ve acının kadını fridama bir çok kadın gibi bende gönülden bağlıyım. Üstelik bir resim aşığı olarak tablolarınıda dediğiniz gibi acılı-acımasız o tabloları da aşırı seviyorum. Bende memnun oldum. Ziyaretinize bende geleceğim :)

      Sil
  3. Sen bana neden denk gelmiyorsun Zoka?? Kendim gibi insan istiyorum. Çok mu şey istiyorum acebağ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılı insanlar.. umarım birbirini bulabilirler...

      Sil