22 Haziran 2016 Çarşamba

Veda değilde bir parça Hoşça Kal işte.





Burayı kapatmaya kıyamam. Ne duygu birikimlerim var. Yazdığım herşey na buramdan kopup, şuracıklarda birikti. İnsan hiç duygularından pişman olur mu ?
Olmaz olmamalı.
Ama burayı artık çevremdeki herkes biliyor. Hiç özgür değilim. Yazmam gereken herşey ince bir çizgide susayıma dönüşüyor. Buda bana artık iyi gelmiyor. Yazamadıkça kendime kızıyorum.
Burayı çok seviyorum. Herkesten çok.  Ama size olayları doğru anlatamayacaksam buranın ne önemi var ki ?
Bu yüzden burdan yaptığım paylaşımları, yeni bir karar alana kadar sanal günlük tarzından çıkarıyorum.


Yo yoo tabikide yazmaya devam edeceğim ama artık siz beni bilmeyeceksiniz :)
Ve belkide size bir takip isteği gelmiştir dostlarım. Kontrol etmeyi unutmayın :)

                                           

14 yorum:

  1. Yazarken kendini tutsak hissetmek ne kadar zor değil mi? Kalemin özgürlüğünün tadına varamamak. Aslında kulak ardı etmek en doğrusu da bu kararı aldığına göre mühim şeyler yaşamışsın. İyi o halde. Takip isteğini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bazı şeyleri yazamayız ama hissedebiliriz değil mi ? hem sezgiler bilmekten daha güçlüdür.
      sözünüde, bu yorumun kesinlikle kanıtlıyor.

      Sil
  2. Yaaa korktum bir an yazmayı bırakacaksın diye.Bizi sensiz birakma bebek :) Blogumda ve instagram hesabimda çekilişim var katilmak istersen beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım.. İnstagramdakine hemen katıldımda dur blogdakinede hemen dahil olayım 🌸🌸🌸

      Sil
  3. Bir gün bulur birbirini tüm kaybolmuş çocuklar..
    Çok ayrı kalmayalım hatun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni sevdiğimi bilirsin. İlk sana göndercem zaten isteği. Ben senin yorumlarınsız nasıl yazabilirimki ☺️☺️

      Sil
    2. Canımsın Zoka, aynı sevgiyle bağlıyız birbirimize :)

      Sil
  4. İşte sırf bu yüzden gizli tuttum blogumu çevremdekilerden.. tek 1 kişi biliyor bazen o bile yazmamı etkiliyor. Kısacası seni çok iyi anlıyorum, biraz hoşça kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşçakalalım yağmurcum 🌸☺️

      Sil
  5. Zoka gizliden gelirsen buralara bana da yolla olur mu dostum :)

    YanıtlaSil
  6. heey ben de bilmek isterim amaaa taam mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tabikiiii.. listedesin canımcım

      Sil