11 Haziran 2016 Cumartesi

Onu aklından attın, peki ya kalbinden ?




Kendimi gerçekleştiremiyorum. Bu yüzden sanırım hiç bir yere sığamıyorum. Hiç bir yer tam olarak yeterli değil. Ah bir fırsat bulmalı. Bir çaresi muhakkak olmalı. Tüm gece,  tüm sabah bunu düşünüyorum. Yaşım 25 ve ben hala gerçekleştirmek istediğim şeye uzağım. Koştukça zorlaşıyor gibi adımlarım sanki daha ağırlaşıyor. Biliyorum son bir darbede ruhum huzura kavuşacak ama yine de öfkeme engel olamıyorum. Beni unutma filmini aranızda izleyen oldumu ? O filmde çocuk intihar etmeden önce bir kaç şey söylemişti.
Hepsi kulaklarımda '25 yaşındayım ve hala kendimi gerçekleştiremedim.'  diye bi konuşma sonrası intihar ediyordu. Film değilde o sahneyi asla unutmam. Kendimi bazen-hatta çoğu zaman öyle hissederim.
Ayak izlerimi bırakmak istediğim şu dünya için az mı çalışıyorum dersin?
Dahası ne kadar olabilirki ?
Daha ne yapılabilinir ?
diye kendimle cebelleşirken,  düşüncelerimle kendimi boğarken yazılarımı en başından beri okuyan ve yorumlarını her zaman sevdiğim erkan bana bir mesaj attı.
'Seni çok iyi tanıyorum. Çünkü biz birbirimize çok benziyoruz. Bu yüzden de seni en başından beri takip ediyorum....' diye başladığı yazısından neler çıkardım neler. Ahh ne iyi geldi. Ne iyi anlamış demediklerimi. Sonra enişte adayımla uzunca konuştuk, sonra sevgili kuzenlerim aradı, sonra arkadaşlarımla iftar yaptık. Sonra baktımki herşey saat gibi işliyor bize düşen sadece çalışmak ve eğlenmek. Zamanına karar veren biz değiliz. Yani OLACAK OLMAKTA OLAN! Hakkımızı Allahın vereceğine inanarak çalışmak dışında birşey gelmiyor elimizden.

 Çünkü gün senin günün ve bugün en güzel gün!

Fotoğraflar premses kuzenime aittir.
Tatilden kareler.
Sevgilerle dostlarım

9 yorum:

  1. Hayatta her şey insanın çabasına bağlıdır diye düşünüyorum. Başımıza gelen kötü olaylarda da her ne kadar seçimlerimizin bir etkisi yok, bizle alakası yok gibi görünse de aslında bir şekilde vardır. Bugün yaptığımız seçimler, yarınımıza etki eder neticede. Yani kendimizi ve çevremizi değiştirmek tamamen bizim elimizde. Kolay olmaz her zaman ama neticede bizim elimizde. İnsan kendine güvenip güçlü olduktan sonra her şeyin üstesinden gelebilir, Allah da yardım eder elbet. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Der ve gider sevgili dost :) teşekkür ederim serhat umarım bu dediklerini başarabilirim. Allahtan ümit kesilmez sonuçta. Biz yeislerden değiliz.

      Sil
  2. Anı yasayaLım her sey olucana varıyor nasıL oLsa:)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada zoka hanım sizin armutluda tatilde paylasımlarınızı görmüstüm hepsi son derece itinayla cekilmiş resimler ve paylasimlar. bizzat
    ordaydim ben de😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzenimin çektiği fotograflardır :) güzel bir tesadüf

      Sil
  4. Merhaba blogunu yeni kesfettim ve takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunu yeni kesfettim ve takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil