17 Mayıs 2016 Salı

Umut; osuruk gibi, çıkışı sorunlu içindeyken sana sancı veren.







Sevgili kız kardeşlerim,


Hepimizin güzel bir tatile ihtiyacı olduğuna eminim. Ama bunu tartışmayalım en fazla benim var. Bilirsiniz çenem ne kadar düşüktür fakat şu sıra biraz içime gömüldüm. Kolumdan tutup dışarısı mis gibi diyen herkeslere tekme falan atmaya başladım. Benim mola vaktim gelmiş iyice kavradım.
Böyle yaz gelmiş, ne bileyim size şuraya bir manzara fotografı yapıştırıp afilli sözler yazmak tabiki bende isterim, ama biliyorsunuz tarzım değil.
 Bir kasım çocuğu olaraktan bu aylarda ne yapacağımı şaşırıyorum. Aslında mutlu olmam gerektiğini düşünüp, içimin bir türlü tam olarak mutlu olmadığını farkedince oluşan o hissel boşluk. Yani şimdi bir kasım olsaydı böyle olmazdık. Çünkü o aylar hafif bir hüzün taşır insanın içinde. Bilirsin yalnız değilsin. Şıpır şıpır yağan o yağmurda bir tek sen değilsin maziyi düşünen. Ama bu aylar öylemi sanki herkes mutlu bir tek ben mutsuzum ayları. Gereksiz ne kadar ağzı kulaklarında fotoğraf varsa paylaşan arkadaşlar. Sevgilisiyle hormonel denge sorunsalından aşırı yakınlaşıp 'koydukmu' bakışı atan sevgili hemcinsler.  Kocası ve çocuklarıyla alışverişemi gidermiş, piknikleremi gidermiş dediğimiz akrabalar. Yani dostlarım beni bu güzel havalar mahvetti dediğimiz aylar geldi çattı.
He bide uzun bacaklı kızlar,
                                          

Valla şekerim bu ara şu zayıf uzun bacaklı kızları gördükçe dünyadan tiksiniyorum. Değilmiki çıtayı onlar yükseltiyor. Dilerim 25 kilo birden alırlar. Allam sana inandım sana güvendim hiçbir duamı kabul etmedin ama bari şu zayıf uzun bacaklı kızlar işini bir hallet. Amin.
Irkımda bir kere böyle incelik yok. Siz nerenin kırması oluyorsunuz ?
Hayır böyle bir özelliğimiz varda benmi bilmiyorum. Biz gayet götten bacaklı, iri kemikli, yayvan baldırlı bir ırka mensubuz. Lütfen kendinizi bilin.

Bence en boktan yaş 25 yaşı, sanki bazı şeyler için çok erken ama bazı şeyler için çok geç.
Etrafımda bir yığın insan var bunu avantaja dönüştürüp aşık olurum diye düşünmedim değil. Yalan yok düşündüm. Hazır aylarda aşkı çağırıyor, fallarda hep kalbler çıkıyor atıl kızım, dedim kendimce. Ama efendiler zırnık kadar kimseden hoşlanmıyorum. El ense göte şaplak muhabbetinede erkeklerle asla girmek istemiyorum. Bu yüzden gelen her erkeği onlardan hoşlanmadığım için, aşağılıyor, bilgiçlik taslıyorum.
He hoşlandığım biri olsa kesinlikle konuşmalarım üç yaşında, bir beyin özürlüsü edasında seyir ediyor. Birde güç bela birinden hoşlandığımı varsayalım bu durum gerçekleşince, ne yapacağımı şaşırıyorum. Hani çocuk kolsuz güzelsin dese kolumu kesip önüne atacak kadar mala bağlıyorum.
Umarım zaman herşeyi değiştirmezde,  bu aşağıladığım adamlar tekrar karşıma çıkmaz. Amin

Birinden sadece hoşlanmakta yetmiyorki. Beni koruyacağına emin olmalıyım. Neden böyle bir içgüdüm var bilmiyorum ama. Beni sahiplendiğini hissetmeliyim. Bunu birinin bünyesinin altına girmek gibi algılamayın. Anlatması çok zor.
En ufak bir zorluk gördüğünde topuk olacak gibi geliyor çoğu insan bana.
Neden böyle hissediyorum, başka kızlar varmıdır böyle benim gibi düşünen, inanın bilmiyorum.
Bazen bende kendime sizin şuan dediğiniz gibi, kraliyet ailesine mensubsunda, koruyup kollayacak adam arıyosun diyorum.

Sanırım ben, benden güçlü bir erkek istiyorum.

Not:
Birde bir kaç tespitim var.  Erkekler genelde detaya inmedikleri için ilişkilerdede böyle olmayı seviyorlar. Yani yüzeysel bakınca sana kapılıyor, biraz detaya inince topuk.  Kadınlarda ise ortada fol yok yumurta yokken hayallere dalıyor. Karşısındakini mükemmel erkek kalıbına sokuyor.  Hayalleri yıkılıncada o mükemmel erkek oluyor puştun teki.
Bundan sonra bana meyillenen herkese göndereceğim ilk mesaj.
 ' Yalandan hiç hoşlanmam ama ben beyaz yalanlar söyleyebilirim. Bana yapılan her ihanetten tiksinirim ama ben ihanete meyilliyim. Hassasım kırılganım, her kız gibi. İnsanları kendim gibi görmem, onları kendimden küçük görürüm. İyi niyetliyim ama çıkarcıyımdır da. Ve duştan sonra saçlarımı  asla taramam!' Hadi yiyosa gel beni birde böyle sev!









6 yorum:

  1. Her kadın kendini güvende hissetmek ister. Çıkacağı insanın kendisinden güçlü ve olgun olmasını ister elbet. Farklı duyguları taşıyan insanlarda var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı duyguları taşıyan insanlarlayım genelde. Sanki bir tek ben bunu önemsiyormuş gibi hissediyorum bazen. Ama bunu duygusal bir tepkime yada dilimle pek yansıtamadığımdan yazarak anlatmak istedim yine :)

      Sil
  2. Aslında katılıyorum sana. Dürüst olmak gerekirse bende öyleyim. Söylediğin gibi bu erkek egemenliği altına girmek demek değil, öyle anlaşılsa da.. Bu güvende hissetme meselesi. Bu bakalım kollarında kanat mı taşıyor süzgeç mi meselesi..
    Tespit kısmı da çok doğru. Sana ölüyor zannedersin ama öyle değildir. O öldüğüne inandırır, sen öldüğün ile kalırsın. Böyle işte..
    Ellerine sağlık Zokam :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kollarında kanatmı taşıyor süzgeç mi ? Her yorumuna kesinlikle İmzanı bırakıyorsun. 😚 teşekkür ederim dostumm 😊

      Sil
  3. erkeklerin hepsi aynı aslında düşünce bakımından sadece biz kadınlar onları istediğimiz yere çıkartıp aklımızda onlarla ilgili çeşitli reoriler kurup hoop yapıştırıyoruz ama bazen kalıp ona büyük geliyor bu seferde hadi sen benden daha iyilerine layıksın gibi bir sonuç çıkıyor. erkekde korumacı tavır olmalı yazında baştn sona sana katılıyorum. korua içgüdüsü karşındakını önemsediğini gösterir, ben sana güveniyorum demekle olmuyor o iş .. yanlış mıyım zoka?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana katılan bir blogger dostum daha :) açıkçası şöyle bir yoklayınca ben en çok güvenebildiğim insanları sevmişim. Yani sevip güvenmemişim. Buda güvenin hayatımdaki yerini sanırım bariz gösteriyor. Bu yüzden sana fazlaca katılıyorum kesinlikle o işler öyle olmuyor işte. Kuru sözlerle peynir gemileride artık yürümüyor 😊

      Sil