22 Mayıs 2016 Pazar

Dilin mi hançer ? Hançer mi ağulanmış dilinden.

Geçmişime baktığımda gördüklerim keşke dedirtmiyor. Komik buluyorum kendimi. Çokça eksik, bolca heyecanlı meraklı. Merakım ve heyecanım değişmedi ama her şeye gülerek yaklaşan kız değilim artık. Boşveriyorum bazen ama gülmüyorum. Her şeyi daha net görüyorum. Öğretmenleri,okullarımı,okuduklarımı,örnek bildiğim insanları; arkadaşlarımı,yaşananları yaptıklarımı..
Keşke yok.. Bir komik kız var. Onu reddetmiyorum; onu da şu anda olduğum kişiyi de çok seviyorum.
 // Beşerler..

1 yorum:

  1. komik kızlar iyidir :) keşke dememen, geçmişinle barışık olman ne güzel. çoğu insan geçmişine keşkeler doldurduğu için bugun işkence çeker, çektirir. yaşadıklarımız bir şeylere daha temkinli yaklaşmamızı sağlıyor büyüdükçe... çok sevgiler :)

    YanıtlaSil