12 Mayıs 2016 Perşembe

Biraz daha kaybet öyle dertleşelim.





Bir insan beyni herşeyi ancak bu kadar biriktirebilir sanırım. Hiç birşeyi unutmuyor lanet olasıca beynim. Bir insanın adının geçmesi onunla ilgili 40 tane anıyı bir anda ortaya sermeme yetiyor.  Buda sürekli acılarımı taze tutuyor. 

Çocukluğum, sızım, herşey yepyeni.. 
Çıkamıyorum bazen olanların içinden kabuslar görüyorum, küçüklüğümdeki o hisle uyanıyorum.
Sanki karanlık bir ormanda kaybolmuş gibi. Sanki güven duyacak tek birşey yokmuş gibi. 

Bu gün kaybettiğim ne varsa, kim varsa hepsi o temel üzerine kurulu. İnsanlara bakış açılarımdan tut, küçük yaştaki mahremiyet anlayışıma kadar ve bu temel artık nefes almamı engelliyor. 
Bildiğim tek şey var; biraz daha beklersem sonum olacak.

3 yorum:

  1. Hiç kimseye duymadığın güveni belki de hiç bir şeyi unutmayan beynine duymak gerek der ve farklı bakış açısı atar kaçarım :)
    Zekana sağlık ...
    Kullanmayı bilmene

    YanıtlaSil
  2. Bende hiç bir şeyi unutmam herkes hala geçmişte yaşadığımı söylese de ne yaparsam yapayım şimdiye ulaşamıyorum.Sana da bol bol sabır diliyorum canım.Dualarımdasın :)

    YanıtlaSil
  3. Şuan öyle iyi anlıyorum ki.. yazmadığın satırları okumuş gibiyim. Üzülme! geçmiyor belki ama hafifliyor.. Bekle sadece bekle..

    YanıtlaSil