5 Nisan 2016 Salı

Mart Ayı Bitirdiklerim



Merhabalar :) 
Son bir aydır evde olduğum için pek makyaj yapmıyor bolbol cildimi dinlendiriyorum. Cildimin nefes alması sayesinde kimyasal içerikli peelingleri veyahut maskeleri kullanmıyorum çünkü sürekli makyajsız olduğu için cildim buna ihtiyaç duymuyor. 
Doğal maske yapıyorum aradada kokusuna hayran olduğum bir kaç ürünü yüzümü temizlemek için kullanıyorumki bunlarıda genelde instagram hesabımdan paylaşıyor sizinde yorumlarınızı yada mesajlarınızı alıyorum. 
Evde olmamın verdiği etkiden ötürü elimdeki çoğu makyaj ürününü bitiremedim. Vizeler var dışarıya çıkamıyorum birde dezavantajı avantaja çevirip fırsattan istifade cilt yenilensin dedik :)
Bol bol doğal takılıyorum anlayacağınız.
Bir Maske önereceğim.


 Memlekettende ötürü evimizde mısır unu eksik olmaz :) 
Bu maske mısır unu ve sütle yapılıyorki biraz bakındımda bunu iki kaşık olarak ve yumurta akı olarak kullananlarda var onlarda çok güzel sonuç aldıklarını belirtiyorlar. Benimki daha sade daha şipşak :)
Bir yemek kaşığı mısır ununa,
Bir yemek kaşığı süt ilave edip kulak memesi kıvamını bulana kadar hafifçe karıştırın. Ne sulu ne katı olacak kulak memesi kıvamını bulduktan sonra cildinize uygulayın. 10-15 dakika bekletin sonra ılık suyla temizleyin. Durulama işleminide fazla bastırmadan yapın. Cildiniz kızarmasın. Haftada 2-3 kez yapmanızı tavsiye ederim. Gözenekleri sıkıştırmak cildi yenilemek, kan dolaşımını hızlandırmak gibi etkileri var ki kan dolaşımının cildinizde hızlanması demek pürüzlerinizin doğal yollarla kaybolması ve sağlıklı bir cilt demek. Bunun için makyajsız cildinize masaj yaparakta aynı etkiyi verebilirsiniz çünkü bu sayede kan dolaşımı hızlanır.



Eveeet instagram'danda bildiğiniz üzere bu ürünü indirimdeyken almıştım. Saç kremi ve yanında ikisinin sığabileceği mor bir çantacıkla beraber. Çantayı herşey için kullanabileceğimi yazmıştımki yüzde doksan civarı makyaj malzemelerimi koymak için kullanacağım :) Saçım boyalı bir saç olduğu için her şampuan güzel etki etmiyor. Bu konuda oldukça sıkıntı yaşadığım oluyor. Kimisi yüzünden saçlarım  Kardeş payındaki Kartal modelini alıyor. 

Ama bu şampuan ve saç kremi oldukça iyi geldi. Herhangi bir olumsuz reaksiyon vermedi sevgili saçlarım. Yine olsa yine kullanırım anlayacağınız :)




Aşkımızın bitmesine karşın ayrılamayan iki sevgili gibiyiz sevgili fondötenimle. Aşkımız bitti çünkü denemek istediğim zilyon tane ürün varken hala kendisine çok güvendiğim beni yarıyolda bırakmayacağından emin olduğum içindir sanırım elim hep ona gidiyor. Uzun zamandır kendisiyle beraberiz cildime karşı hiçbir yanlışı olmadı fakat artık ondan sıkıldığımı yeni heycanlar tatmak istediğimi düşünüyorum. En kısa zamanda bb kremle mutlu bir ilişkiye başlayabilirim. Umarım kapatıcılığı güzel bir bb krem bulurum.





Kendileri benim sabitleyicimden önce bolca kullandığım bir üründü ne zamanki sabitleyiciyi aldım kendisini raflara kaldırdım. Unuttum yalan yok. Oda bunun farkındaki şekilde gördüğünüz tepkimeyi verdi bana. Üzerinde tuhaf tuhaf şeyler oluştu onada artık veda etmenin vakti elveda güzel ama eski pudram :)


Ya bunların bimlerde minik tüpleri olurdu biz lisedeyken hatırlarmısınız ? Ama inanılmaz bir kokusu var herkes bayılırdı. O dönem bu dönemdir çantamdan ayırmadığım bir kremdir kendisi kokusuna bayılıyorum. Anılarımı canlandırdığı gibi çok ucuz olmasına karşın oldukça dikkat çeken bir kokusu var. Tavsiyemdir :)





Siyah noktalaaaaaaaaaaaar!! 
Evet nefret ediyorum. NEFRET EDİYORUM. Zilyon tane şey denedim ama asla tam sonuç alamadım. Elbetteki siyah noktalarım çok büyük veya belirgin değil fakat sinirimi bozmaya yetecek kadar. Bunu kuzenim, ben ve ortak arkadaşımız denedik.  
Ben watsonsdan aldığım bu ürünü denedim onlar ise bimden aldıkları aloe veralı ürünü. Ben memnun kalmadım pek tesirini göremedim. Kızlarla beraber bir diğer ürün olan aloe veralıyı denedik o bir parça daha işe yaradı ben ve kuzenimde. Fakat arkadaşımız çok memnun onun siyah noktalarının çözümü aloeveralı bantlar oldu. Anlayacağınız umutsuzluğa kapıldığım gibi aklımda karıştı. Benim siyah noktalarımın nesi vardıda onları almadın ey bant ?





Kendilerinden oldukça memnunum. Farklı ürünleri denemem sırf meraktan en kısa zamanda tekrardan seni alacağım bebeğim :)



Bu ay bitirilen ürünler bu kadarcık.  Oldukça kar ettiğim bir ay geçirdim :)  Sevdiğiniz, tavsiye etmek istediğiniz veya beğenmediğiniz ürünleri yorumlara bırakabilir yada bana sosyal hesaplarımdan ulaştırabilirsiniz :)


10 yorum:

  1. Yoğurtlu mısır unu maskesini denedim bende hassas ciltler için tavsiye ediliyordu. Sütlüsünü de deneyebilirim..Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim güzellik :) bende biraz araştırdım limon yoğurt ve mısır unu karışımı olarakta kullanılıyormuş. Benim tarif daha şipşak umarım memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Maybeline fondoteni kırmızılıklarımı kapatmak için kullanıyorum. Pudra şeklinde olandan memnun kalmadım ama diğer krem şeklinde olan ürünü favori benim için. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudrayı fondöteni sabitlemek için kullanıyodum sabitleyici almak aklıma gelmiyodu kesinlikle bende memnun kalmadım kendilerinden :)

      Sil
  3. Mısır unu maskesini deneyeceğim mutlaka diğer anlatımlarınızada bayıldım gülümsettiniz beni teşekkürler :). Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalırsınız umarım. Rica ederim zehra hanımcığım :) sevgilerle

      Sil
  4. blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide geleceğim :) teşekkür ederim 😍

      Sil
  5. keşif etkinliği ile blogunuzu takibe aldım buarada maske tarifi çok hoşuma gitti kesinlikle deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız 😋 iadeyi ziyarete geliyorum efenim 😍

      Sil