2 Nisan 2016 Cumartesi

Evdeki Düşman



Bir tavsiyem var :)






Bu yorumu okuyorsan okumayı bırakıp hemen filmi aç :) Çünkü bu kadar kaliteli ve inanılmaz derece farklı bir film bir daha gelmeyecektir. 
Evdeki Düşman, yönetmenliğini Jaume Collet-Serra'nın yaptığı ve başrollerini Vera Farmiga, Peter Sarsgaard ve Isabelle Fuhrman'nın paylaştığı 2009 yapımı gerilim filmidir. 
Yayın tarihi: 22 Temmuz 2009



Konudan bahsetmeyeceğim sürprizi kaçmasın :)

2009`un en iyi filmlerinden biri. Konu basit yada sıradan gelebilir ama değil; öyle bir işleniyor ki sonuna kadar sürekli sorular sorup tahminde bulunuyorsunuz, içeriğinde gizem olan bir filmden de bu beklenirdi zaten. Hepsiden öte 11 yaşında ki Isabelle Fuhrman`nın insan üstü oyunculuğu. Film bittikten sonra hemen internete girip gerçekten kaç yaşında olduğunu araştırmıştım Gülücük Türü sevenlerin bayılacağı bir film kesinlikle izleyin.

Gerilim ve korkuyu bir arada yaşamak istiyorsanız bu film tam size göre. Ters köşeler var. Sinir bozucu tek bir ses bile yok. Esther ise izlemeye gerçekten değer sinirlerinizi bozmayı çok ama çok iyi başarıyor. Hastanedeki tokat sahnesinde yaşattığı katharsis ve bazı salonlarda bu sahnede alkış kıyamet kopması bu konudaki başarısını ortaya koyuyor filmin.Türün vasatı aşmayı başarabilmiş örneklerine nadiren rastlıyoruz, ''Orphan'' onlardan biri.Olağanüstü Isabelle Fuhrman performansı için bile izlenir. 
Gerilim filmleri arasinda bence deger görecek bir yapit. Film sonuna kadar kendisini size izlettiriyor.. Çünkü Fuhrman Ester karekterini çok iyi oynuyor, Küçük tatli Aryana yine mükemmel, Anne Farmiga da çok basarili. Film bu iyi oyunculuklarin yaninda çekimlerin kalitesi ve güzelligi, isik ve sesin müzigin yerinde ve abartilmadan kullanilmis olmasi, konunun dagilmadan ilerleyisi, olaylar arasindaki baglantilarin çok iyi islenilmis olmasi ve gerilimi ve Esther e olan sinirinizin giderek arttarak devam etmesini saglamasi ile gerçekten basarili. Eksileri ise sadece babanin biraz anlamazi oynamasi. Izlenmesi gereken bir eser.


İyi seyirler dostlarım :)


16 yorum:

  1. Filmi çıktığı yıl internetten izlemiştim. Sonu beni çok şaşırtmıştı. ''Yok artık, öyle bir şey olabilir mi?'' demiştim. Çok ahım şahım değildi benim için ama farklı bir yapımdı kesinlikle. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıktığı yıl izleyenlerdenim. Gerilim günü ilan ettim bugünü bu filmde kaydadeğer bir yapım. Mantık hataları mevcut elbette. Eksikleri olsada sonu cok iyi, merak uyandıran ve konusu oldukça dikkat çekici bir film ☺️

      Sil
  2. Ben bu filmi 3 sene izlemiştim allam deli psikopat bu kız :D ama sonu hakket güzeldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun kadar insanı tahrik eden sinirlendiren yapımlar gerçekten az sanırım. Çünkü aşırı dövme isteği uyandırıyordu bende bu kız, sanırım buda oyunculuğun iyi olmasından kaynaklı ☺️

      Sil
  3. Bir ben izlememişim :/ Gözde'ciğim ve İlknur'cuğumun yorumları birde senin anlatımınla iyice meraklandım.. Fırsatını bulunca izleyip geleyim o vakit :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler canım akelamm 😚☺️

      Sil
    2. Akela merak etme ben de izlemedim😧Ama Zoka liste o kadar uzadı ki (sayende. izlenecekler listesi cok kabardı haberin ola))hepsini ne zaman izleyecem ben yaaa😖😖😖

      Sil
    3. Akela merak etme ben de izlemedim😧Ama Zoka liste o kadar uzadı ki (sayende. izlenecekler listesi cok kabardı haberin ola))hepsini ne zaman izleyecem ben yaaa😖😖😖

      Sil
    4. :)) en müsait olduğun zamanda güzel ablam. Ben yazıyım sen müsait zamanda seç beğen izle 😚😚

      Sil
  4. sinir bozucu , merak uyandıran ve konusu oldukça dikkat çekici bir filmdi....
    emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim didemika 😚😚😚

      Sil
  5. çoookk merak ettim zokacııım zaten şu sıralar filmlerle kafayı bozdum izliym bunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poşedim şu saatler o kadar uygunki 🙈 ama gerim gerim gerilirsen bana kızma olurmu 🌹

      Sil
    2. gerilmek neyse de korkarsam kapında biterim :D

      Sil
  6. Şu filmi nedense bir türlü izleyemedim.
    Bak iyi ki hatırlattın:) Tişikkürler bebik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim premses :) iyi seyirler

      Sil