19 Nisan 2016 Salı

Eski yarin ömrünü ver Allah yenisine.




Bir haftadır yazamıyorum. Öyle saçma şeylerle uğraşıyorumki görseniz şaşarsınız. Pc ye bir haller oldu birini yapıyorum diğer bir taraf fire veriyor derken bugün alabildim kendilerini tenhaya.
Resmen nazar değdi.
Şaka ya şaka buraya güzel birşey yazmıyorumki farkındaysanız hiç kendimi premses olarak göstermeye çalışmıyorum. İfinim bin çik mikimmilim, biyli hirşiyim yolunda, şiyli yağlı ballı bir hitinim gibi huylarım olmadığı için kendimide acımadan gömdüğümdendir sanırım gözlerden korkmuyorum.
Böyle bir hayatada nazar değiyorsada artık halkımızın vay haline.
Şimdi ben buraya
'Yalandan nefret ederim., oldukça dürüstümdür. İhanetten tiksinirim Kafama koyduğumu yaparım fazla duygusal  ve hassasım. Bir defa aşık olurum. Asla aldatmam. Neşeliyim polyannayla aşk yaşamış gibide iyimserimdir yemekten öncede iki defa ellerimi hedere hödere..' Yazsam sanki bana inanacaksınızda.
Kendini böyle göstermeye çalışan kişilere de acayip uyuz oluyorum.
Mükemmel olmanın neresi güzel anlamış değilim çok sıkıcı ve samimiyetsiz.
Nerde dallas orda ben.
Yemişim mükemmeliği.


Küçüklüğümden beri günlük yazarım kendimi bildim bileli hep yazmışımdır. Üstelik her seferinde yakalanırım. Günlüğümü okumayan kalmaz. Başta annem sonra dayılarım ve sevgili kuzenlerim.. Herkes ne yaşadığımı gizlesemde zaten günlüğümden takip ederlerdi -ki ben hiçte gizleyemem-. Hayatımla ilgili birşeyleri gizleyemiyorum.
Hatta şu sürpriz doğum günülerini ağzından kaçıran salaklar vardır ya işte ben oyum! Öyle bir ayarsızlık bendeki. Çevremdekilerle içim dışım birdir. Süzgeci kenara bırakıyorum onlarla konuşurken. Ne gelirse löpürt yapıştırıyorum!
Bu yüzden burda sizlere iyi yada kötü birşeyi anlatmak beni etkilemiyor çünkü zaten ben bundan ibaretim.

Bu ara hatunların gani olduğu yerde çalışıyorum. Hatun varsa ne vardır bilin bakalım ? Evet gırla DEDİKODU. Artık bayılıyorum, beynimden  dedikodu akıyor. Geçen söylememem gereken bir dedikoduyu löpürt diye kaçırdım ağzımdan. Sonra pişman olsamda laf ağızdan bir kere çıkıyor babam. Sonrasındaki olay dahada vahim;
Birde kızın  dedikodusunu yanlışlıkla kız yanımdayken yaptım.
 Üff anlayacağınız ben bu işi beceremiyorum. Süzgecim yok bi kere neyi kimin yanında söyleyeceğimi bile karıştırıyorum. Bu yüzden bunu bırakayım dayak yemeden dedim. Bu seferde onlar konuşurken snapchatten videolar çekmeye başladım. Bunuda beceremedim dinlemiyo gibi oldum çok aşağılayıcı geldi buda olmadı. Dedimki kitap okıyım arada onlara he he diyim çünkü zaten bunun dışında beni konuşturmuyorlar. Yani sohbet edemiyoruz. Ben bişey anlatırken gözlerinden anlıyorum beni dinlemediklerini.. Sanki -üff bi susta ben anlatayım- modunda olduklarından. Hiç bişey anlatmıyorum. Dinliyorum. Zaten en iyi yaptığım şey budur. Bir gün ölüp gidersem arkamdan şerefsizdi merefsizdi ama iyi dinlerdi diyecekler. Tüm gazları almak hususunda birebirim.

Bulunduğum yer fazla kalabalık o kadar fazla insan sirkülasyonu oluyorki herkesi görmem muhtemel.  Birde ordaki arkadaşlarla bir araya gelince kurul gibiyiz. Yeminle Tarz Benim jürisi bok yemiş. Hangi hatunun götü yere yakın. Hangi herif karısını kaç kere aldatmış hele bi sorun size anlatayım. Daha insanları tanımadan yaşadıkları her olayı biliyorum.
Beynimde ayşeler ferdiler fır dönüyor. Yandan geçenlerin aşk hayatlarına kadar herşeyi ama herşeyi tahmin edip konuşuyoruz.
  'Bu adam buna bakmaz yeeeaaaaaa..kesin bu işte başka bir iş var. Bence bunlar var ya..'
diyen dış seslere oha demek bir gün evlensem yakışıklı bir kocam olsa hatunların yanından geçsem böyle şeyler dönecek arkamdan. Ah siz kızlar ne şeytansınız :)

Haftalık olan diyaloglar..
'Karıya bak aynı erkek gibi kesmiş saçlarını peh çok çirkin'
'Tramessi mi la o ?'
'he valla tramessi!'
Bir müddet kesişince.
Bunu farkeden Tramessi arkadaş.
'Öküzmüsün ? ne bakıyosun salak salak. faeekiiiiiiiiiiiir'
Yaşanan diyaloglar yeminle bu.

Valla yakın zamanda temiz zopa yersek kimden ötürü be derseniz ? benden ötürü değil. Tamamen arkadaş kazığı şiysinden hak yoluna giden niyazi olacağım.


Geçenlerde şehir dışına kuzenime gittim. Kafa dinlemeye bir kaç gün gezdik sohbet makara derken gayet iyi geldi. Evde bunlar iki hatun kalıyor, zor bela korku filmi izlettim bunlara, film bitti. Günde hafif kararmaya durmuş, hava bulutlu, odayı anlayacağınız karanlık bastı. Bunlarda inden cinden çok tırsıyolar hissediyorum. Kuzenim mutfakta kaldı biz odaya geçiyoruz aptal saptal sesler çıkarıp kız arkadaşımızı bağırtıyorum. Güya üç harfli içime girmiş gibi salak salak hareketler  yapıyorum. Neden öyle yaptığımı bilmiyorum ama o korkudan bağırdıkça nasıl eğleniyorum. Kahkahalar gırla derken pat bir mesaj eski bir arkadaşımdan.
-Zoka, osuruk rengi olan çantam sendeydi birşeyle kombinledim onu bana verirmisin ?

Kızla ne kadar zamandır konuşmadığımızı hatırlamıyorum. Şiddetli geçimsizlikten ayrıldığımızı farz edelim ama ikimizinde bu umrunda değil bu kadar zaman sonra aldığım mesaja gülsemmi ? ne yapsam.
Geçen konuşmadığımızda da börek yolladığı 1 tllik kabları istemişti. Bu seferki yine bir basamak daha değerli neyse. Annemin hep anlattığı bir hikaye vardır. 'Bir kadının  giyecek bir şeyi yokmuş arkadaşıda çok zenginmiş giyecek kıyafeti olmayan kadın bir gün düğüne gidecekmiş. Zengin arkadaşı kendi ona kıyafetlerinden vermeyi teklif etmiş. Zengin arkadaşın ısrarı üzerine kıyafetlerini giymeyi kabul etmiş ikisi düğüne gitmiş. Düğünde aralarında bir problem çıkmış ve zengin arkadaş hatundan -üstündekiler benim hepsini bana vereceksin şimdi- diyerek kıyafetlerini istemiş.
Hatunda utana sıkıla üzerindekileri büyüyen olay karşısında çıkarıp eve don atlet dönmüş' derdi.
Şimdi gidip bunu anneme bahsetsem bin tane fırçanın üzerine okkalı bir nasihat yerdim ki hakkıdır hakka tapan milletimin istiklal.

Yani eski olsun senin olsun der ağzını öptüğüm anam.
Sanki hiç çantam yokmuş gibi gibi..
Salaklığımın aptallığının mallığı.

..



Lisedeyken tek hayalim siyasetçi olmaktı. Ama bunu nasıl istiyordum size anlatamam her gece rüyamda başbakan olarak uyanıyordum. Tek hedefim halkımı yüceltmek ve korumaktı.
Tüm siyasi dönemleri lise 1 ila başlayan o süreçte yedim yuttum. Tartışma programlarını ezberledim. Ve sonunda Anadolu lisesinin Reisi seçildim. Evet o dönem ülkücüydüm. Çünkü ülkücüler çok karizmatik, serseri ve gizemli insanlardı. Ve onlardan aşırı korkuyordum. Buda aşırı çekici geliyordu. Okulda bir kavga oluyordu. Koskocaman fizik hocamız yumruklanıyordu sevgili abilerimiz tarafından. Böyle tehlikeli bir ortamda sırtımı kendimce bu kutsal partiye yaslamıştım.
Ne ağır bir ergenlik geçirmişim. Daha sümüğümü silemiyorum koskoca okulun sorumluluğunu aldım. Gelsin siyaset kitapları gitsin ağır, gizemli kız ayakları. Boynumuzda siyasi görüşümüzü belli eden öküze takılan nazar boncuğu büyüklüğünde bir parti amblemi ile okula gidiyoruz. Tabi o dönemler biri bana;
Hey dostum senin tek sorunun koca pop..
demeye yeltensin arkamda 96 kişi beliriyor. Neden böyle oluyor bilmiyorum. Ama her seferinde bunu yaşıyorum.
Hiç unutmuyorum bir gün bir kız yanımdan geçerken bana bişey demiş hoş böyle şeyler zırnık umrumda olmaz. İnsanları oldum olası hiç takmam. Ama arkadaşım bunla tutuşmuş kavgaya benim kulağımda kulaklık, koridorda nasıl kalabalık sanıyorumki arkamdan geliyor ne bileyim kızla fight clubu yaşıyorlar alt katta. Sınıfa çıktım bizimkini arıyorum. Kendi kendimede kıza sövüyorum sevgilisi yüzünden beni sattı diye.
Kız bi geldi burnundan soluyor bana güzel bi giydirdi çünkü durum onu sanki satmışım gibi oldu. Neyse efendim ben arkadaşımla kavgaya tutuşan kızı ve durumu belleğe kaydettim. Ama hatun benden küçük bana neden takıldığını pekte anlamadım. Bu kız yanımdan geçerken bana bir bakıyor. Sanki anasını öldürdüm. Kocasını alsam bu denli kinlenir. Tanımıyorumda derdi ne manyakmı bilmiyorum. Reisim diyede kavga çıkarmıyorum siyasi kariyerime zarar vermek istemiyorum :D Hayalim kendimi burda kanıtlayıp belediye başkanlığına kadar yükselmek :D Hitler gibi beş yıllık planımı yaptım kafamda. Böyle küçük oyunlar beni yıldıramaz.
Neyse artık tahammül edilemez dereceye geldiğinde kızla bir konuşıyım dedim. Yanında ekülisiyle okula girerken çektim kenara 'gelin bişey  sorcam, bir derdin mi var benle? farketmeden birşeymi yaptım ?' demeye kalmadı yemin ederim merdiven doldu. Bir tabur asker misali diklim diklim belirdiler arkamda.
-Ulan siz ne arıyosunuz burda ? Ben sadece bişey sorcam. Bi gidin diyorum.- Yok.
Hayırdır? mevzumu var? bla blalar yükseliyorlar.
O hanım hanımcık kızlar bir anda ağzında jilet çeviren türe geçiş yaptı. Yeminle ben bile korktum.
O kısacık bir soru soracağım -olay- kızın sinir krizi geçirmesiyle sonuçlandı.
Aylar sonra bile müdüre gidip bu kız beni bu okulda yaşatmayacak diyordu. Şizofrende olabilir. Bizim kızlarda ondan nefret ettiğini belli edebilir. Hangi seçenek bilmiyorum.
Ama sırtımı yasladığım dağ da fena halde karlandıydı.
 Ama siyasi kariyerim ve adalet sistemime vurulan büyük bir darbeydi bu. Meslek değişim hikayem böyle başladı.

:)


7 yorum:

  1. Bir anda bitti ama neyse zokacım benimde ağzım olmadık yerde açılır. Allahtan bir şekilde sıyrılıyorum :) annenin ellerinden öperim çok doğru demiş :) uuu Ülkücüydün demek ben ile pek karşılaşmadım malum Van. Ama karamanda okuduğum zamandan biliyorum baya ciddi organize oluyorlar :) Devamını bekliyorum canım sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamıda bir anda gelir diye 😚 anneme ilettim canımcım 💗 sevgilerimle ☺️

      Sil
  2. Sevgili Zoka'cığım.. Şimcik.
    Öncelikle sesli kahkahalar attırarak ev halkının tepkisini üzerime çektirdin. Teşekkür ederim! :D Normalde uzun yazılar okumaya başlayınca kaçacak delik arayan ben "yiaa devamı nerede bunun" diye kaldım ortada. Bunun için de teşekkür ederim! :D Son olarak parti kur oy verelim demek istiyorum! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parti kur oy verelim mesajları alıyorum şuan var ol dostum ! 😂 akım başlattın yine 😂

      Sil
    2. Heyyoo! Yaşasın o zaman.. Parti haberlerini bekliyorum :D

      Sil
  3. Hahahah okurken kahkahalar attım. :D ''İfinim bin çik mikimmilim, biyli hirşiyim yolunda, şiyli yağlı ballı bir hitinim'' çok güldüm bu kısma. Akşam akşam yüzümü güldürdün, yazılarını seviyorum ya. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa 🙈 çok teşekkür ederim nasıl güzel geldi bu yorum bi bilseniz. Bende yazarken eğleniyorum karşıya bunu verebilmek ne hoş ☺️ Yazanda seni seviyordur belki :)

      Sil