29 Mart 2016 Salı

Pişmanlık






Boş kaldığım vakitlerde beynime engel olamıyorum. Fırtınadan fırtınaya koşuyor kendisi. Aslında herhangi bir olayın tam ortasındada beynime engel olamıyorum. Eğer net şekilde bir kişiye odaklanıp onu dinlemiyorsam beynim muhakkak ki bir yerlerde bir şeyler karıştırıyor.

Olayı yaşadığım günden beridir beynimde inanılmaz bir sızı var. İnce bir sızı ama kalbime derin derin ulaşıyor.

O zamanlar firmada yeniyim. Kimseyi pek tanımadığım için ve firmadakilerin çoğu erkek olduğu için çekiniyorum.  O gün bizi patron bırakacak bir kaç kişiyi bıraktıktan sonra sıra bana geldi. Yokuş yukarı çıkıyoruz ama gerçekten kuvvetli bir yokuş. Kenardan bir sürü insan gidiyor. Yaz mevsimi olduğu için herkes dışarda bende camdan dışarıyı izliyorum. Tekerlekli sandalyedeki o adam yokuşu çıkmak için tekerlekleri nasıl hızlı hızlı itiyor. Tüm gücüyle uğraş verdiği belli. Yorulduğunu her halinden anlayabiliyorum. Etrafında onlarca insan var kimse yardım etmiyor. Kimseciklerin dikkatini bile çekmiyor. Arabadan inmek istiyorum ama patronumdan çok çekiniyorum. Normalde erkek kavgalarına bile karışıp ayıran ben özgüvensiz bir pısırık gibi lanet ağzımı açıp o arabadan inemedim. Evet bilmediğim bir semtti evet patronumdan fazlasıyla çekiniyordum ve arabadan insem kesinlikle otobüsle eve dönecek paraya sahip değildim. Ama bunlar mazeret değildi. Basiretim bağlanmış gibi kalakaldım. Araba geçip gitti ama ben hala o gün neden arabadan inmediğimi düşünüyorum.
İş, utangaçlık, insanlar gelir geçer ama pişmanlık çöreklenir işte.

Hızlı giden bir arabada saniyelik bir iyiliği kaçırdım. Haklı yada haksız olabilirim ama sonsuz pişmanım. Bir yerlerde  fırsatlarınız var ise onları asla kaçırmayın.
Çünkü ben hala kendimi suçlarım.

11 yorum:

  1. En azından gözün ve gönlün iyilik fırsatını kaçırmamış.Üzülme yardım etmiş kadar olmuşsun zaten😇Seni gidi iyi kız seni😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir kadınsın sen be. Yemin ederim eniştem cok sanslı. Ayrıca seni seviyorum 💖

      Sil
    2. He ya şanslidir kendileri(laf aramizda o da iyi bir adam)💝👭senle ben...

      Sil
  2. Kendine bu konuda yüklenme. Sen zaten içinden yardım etmeyi çok istemişsin. Başkasının arabasında olsam bende çekinirdim söylemeye. Ama şöyle bir şey var, senin durumunla bir kez bende karşılaştım. Bir amcanın tekerlekli sandalyesi çukura saplanmış çıkamıyordu. Ana cadde üzerinde bir kaldırımda hemde bir sürü insan var. Dedim yardım edeyim arkadan tuttum, amca bırak çıkarayım dedim. Bana bağırdı bildiğin ''Bırak! Bırak! Ben yaparım, sen bırak!'' bende o zamanlar lisedeydim şoka uğradım tabi, bıraktım bende. İnsanlarda bakıyordu. Çok kırılmıştım o gün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle insanlarda elbette bir yerlerde var. o insanlar yüzündende cogu insan bir adım cekiniyor yardım etmeye fakat kısacığım benimki tamamen kendime duyduğum bir kırgınlık. Bu kırgınlık beni daha dikkatli olmaya itiyor ama. 😉

      Sil
  3. Mutlaka yerine bir iyilik fırsatı çıkacaktır belki de çıkmıştır. Allah razı olsun kardeşim biliyorum ki sen iyi bir kalbe sahipsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve bende biliyorumki sen karakter olarak mükemmel bir hatun kişisin 😍 Allah asıl senden razı olsun 🌸

      Sil
  4. Inan ki hepimiz bu durumlari yasiyoruz. Bazen insanin basieeti baglaniyor. Ama senin üzülmüs olman bile iyi bir insan oldugunu gösteriyor.

    YanıtlaSil
  5. Niyet-i halis olanın derdi imkan olur,
    İmkanı olmayanın, derdi sinesinde halis olur...

    Bir gün başka bir yerde, başka birine aynı hislerle yardım etmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim muharrem ☺️

      Sil