22 Mart 2016 Salı

O Son Kusra Bakacaktık işte.



Konuk yazar olarak ağırlandığım tatlış arkadaşım aslıhancığımın blogu için yazdığım yazı.


Bu arada sevgili Zehra Karabacak ablamı gören varmıdır ?
Kendilerini ziyadesiyle özledimde :)




 Ülkemin başı sağolsun. 
Umarım bu son olsun.


Böyle güzel bir bloga bir sitem yazısı eklemek istemezdim fakat şuara ülkemde olan şeylere ve şahsımın başına gelen işlere karşın  ancak böyle bir yazı çıktı klavyemden.




Bazen sanki evren kırılmadan önce ne kadar bükülebileceğimi görmeye çalışıyor.
Bizde esneyebildiğimiz kadar esniyoruz.
Esne.
Esne ki, kırılma bükül ki kopma. Kabulleniş her zaman kötü değil, bu ezilmek de değil.
Hazırlıklı olmak.
Anlamak.
Beklentiyi azaltmak.
Tüm bunları yapmanın, üzücü olduğu gerçeği bir yana, yapılması gereken doğru şey olduğuna tekrar inanmak.

    Ben son bir kaç seneye kadar harbiden dünyada kötü insan olabileceğine inanan biri değildim. Yok şaka değil bu ya ciddi ciddi buna inanmıyordum. Sen doğru, dürüst olduktan sonra en kötü insan bile sana kötülük yapamaz derdim. Sanki etrafımızda bizi koruyan bir kalkan varmışta o insanlar bize dokunamıyormuş gibi ve yahut da o kadar iyiymişizki bizi görüp utanıyorlarmış gibi çocukça hayallerim vardı.
Ve inanın bunlara tüm gönlümle inanıyordum.

Ya biz o kadar iyi değilmişiz artık o kalkan kırıldı yada diğer ihtimal işte..

Gerçekten çok iyi biri olduğumu söyleyemem. Bu mümkün değil. Her insan kadar işte diyebilirim.
Bir nebze daha merhametli belki.

Çevremdeki çoğu insan ne istediğini düşünürken ben hep ne istemediğimi düşünen biri oldum. Bu yüzden çoğu zaman ne yapmam gerektiğini şaşırsamda ne yapmamam gerektiğini bildim.
Mesela insanları zaaflarından vurmamam gerektiğini bilirim.
Bir bardak su getirmişliği olan birinin bile bana anlattığı, dertleştiği birşeyi onu acıtmak için kullanmayacağımı hep bildim.
Hayır efendim kendimi övmüyorum. Hatalar yaptım, yanlışlar yaptım, belki kırdım, günahlar işledim. Ama zamanında aynı masada ağladığım hiç kimseyi küçük düşürecek, derdini ortaya serecek biri olmadım.
Çünkü şu hayatta önem verdiğim tek kavram belkide bu.

Belki Rabbin nezlinde herşey affedilirde bu denli size güvenmiş, kendini açmış ve yaptığınız şey  yüzünden bir daha kimseye kendini açmayacak insanın ahı sanırım heybelerimize ağır gelir diye düşündüğümdendir belki.
Hayatta düşündüğüm ve inandığım tek bir hadise vardı -dostluk- ama tek kanadım kırık, yarı tarafım suya batık.
'Çok güçlüsün sen ben senin kadar güçlü değilim' nidalarını çok duyuyorum oysa güçlü falan değilim. Sadace bir kere dibe vurunca ve o dibin aslında bir son değil. Beraberinde başka bir dibi getirdiğini görünce artık çoğu şey sizi şaşırtmıyor.

Buda benim sitem yazım olsun.
Fakat,
Herşeyin acısı yeri dolana kadardır.
Ve o yer er yada geç dolar.
Acı geçicidir. Acı bir dakika, bir saat, bir gün veya bir sene sürebilir. Ama eninde sonunda acı geçecek ve onun yerini başka birşey alacak. Fakat pes ederseniz bunun verdiği acı sonsuza dek sürecek.


Ve not :

Sevgili Dost,
Sen lazımsın bana ve önemlisin hadiselerden. Çünkü büyük bir olaydır dostluk.
Çok büyük.












21 yorum:

  1. Zehra ablanın selamı var :) iyi ki var o ;)

    YanıtlaSil
  2. Zokaaaa,ben seni gölgen gibi takip ediyorum kardeş için rahat olsun.Yalnız değilsin💪merak etme😎💕

    YanıtlaSil
  3. Bak ben gelemeyince kardeşlerimi gönderiyom.Merak etme ben de👍

    YanıtlaSil
  4. Neşeli sen ablanla biraz vakit geçir ben oğlanın yemeğini ,suyunu verim döncem😘

    YanıtlaSil
  5. İkinize de gönülden💖💕❤

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Ayyy ablam gelmiş🙈
    Aynen neşelicim ya iyiki zehra ablamız var 💗 özleniyor yokluğu nasıl belli oluyor ablamın 😍

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel yazmışsın. Ellerine sağlık.
    O kalkanın varlığına inanıp toz pembe hayaller kuranlardandım bende.. Daha sonra onun bir süzgeçten farkı olmadığını görünce pes etmiştim. Birine edilen en güzel duanın "dilerim kendin gibi insanlarla karşılaş" olduğunu düşünüyorum. O yüzden umarım sende kendin gibi güzel kalpli dostlarla karşılaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Akelacığım :)
      Şu sıra batmakta olan gemiyi kurtarırken, yere düşmüş hayallerimi toplarken bana yardım eden çok güzel insanlarla karşılaşıyorum ve ne zaman insanlıktan-dostluktan umudumu kaybedecek olsam bir o kadar sağlam şekilde beni buna bağlayan insanlarla tanışıyorum sevgili Akelacım :) Buda evrenin bir mesajımı dersin ?

      Sil
    2. Şükür ki öyle güzel insanlar iyi ki varlar :)
      Kesinlikle evrenin mesajlarından biri. Çok sevdiğim Cem Adrian'ın bir sözü var. Der ki: "Bir gün bulur birbirini tüm kaybolmuş çocuklar" Sanırım bizde böyle böyle buluyoruz birbirimizi :)

      Sil
    3. Cem Adrianı çok severim..
      "Bir gün bulur birbirini tüm kaybolmuş çocuklar" Sanırım bizde böyle böyle buluyoruz birbirimizi :) işte tam burda sıkıca bir sarılmayı hakettin.

      Sil
    4. Cem Adrian'ı çok severim dedin ya.. Şimdi vurdun kalbimden beni. Yüzümdeki kocaman gülümseyişin sebebi oldun, nasıl memnun oldum anlatamam. O zaman iyi ki bulduk birbirimizi! :)

      Sil
  9. ����iyiki bulduk Akelacığım. Blogunun prensesliği, senin kibarlığın, yazılarının hoşluğuyla birlikte bende oldukça memnun oldum ☺️ Yorumların için teşekkür ederim 👸🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen böyle şeyler söylersen gidemem ki ben :) Son olarak bende senin misafir perverliğine, güzel kalbine teşekkür edip kaçayım sessizce :)

      Sil
    2. Kardeşler muhabbetiniz daim olsun ,cebinizde gönlünüzde zengin olsun.Darlık görmeyesiniz insaallah.Öpüldünüz

      Sil
    3. Kardeşler muhabbetiniz daim olsun ,cebinizde gönlünüzde zengin olsun.Darlık görmeyesiniz insaallah.Öpüldünüz

      Sil
    4. İnşaAllah ablam öpüldün 😚

      Sil
  10. Ben seninle daha önce niye karşılaşmadım onu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki Allah tam bu zamanı istedi :) belki ben bu kadar yaralıyken beni sarmak için gönderildin 💗 bilemeyiz ama hissedebiliriz değilmi ?

      Sil
  11. Tüm iyi niyetlerin ve iyi niyetlilerin ortak paydasını yazmışsın.

    Güzel paylaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim muharrem :)

      Sil