24 Şubat 2016 Çarşamba

Sıra dışı ve tuhaf adam !







Bu adamın ayrı bir çekiciliği olduğuna gönülden inanlardanım. İlginç tarzının dışında elinin değdiği tüm filmler benim için ve bir çoğumuz için enfes kıvamda oluyor. 



       Hollywood'un kesinlikle en karanlık, yaratıcı ve ilginç yönetmenlerinin başında yer alan 
Tim Burton'u konu almak istedim bugün. 


Öncelikle bir tavsiyeyle başlamak istiyorum.
1988 yapımı Beetlejuice(Beterböcek) filmini eğer sizde benim gibi keyifle izlediyseniz. Size bununla ilgili başka film önerilerim olacak:







1. CORALİNE 2009
2.GRAMLİNS 1984
3. DELİCATESSEN 1991
4.THE ADDAMS FAMİLY 1991
5.TOPPER 1937


Beterböceği zevkle izledim diyorsanız kesinlikle bu filmlerede bir göz atmanızı tavsiye ederim.



Gelelim Tim Burton'ın en iyi 5 filmine:



1.ED WOOD 1994






2. EDWARD MAKAS ELLER 1990






3. BÜYÜK BALIK 2003



4.SWEENEY TOOD: FLEET SOKAĞININ ŞEYTAN BERBERİ 2007




5. ÖLÜ GELİN (Benim en sevdiğim)




Yönetmen Koltuğundaki  filmleri:


Yapımcı olarak:  



Ben Tim burtonu ve filmlerini çok seviyorum. Umarım sizde benim kadar sevmişsinizdir.
Sizinde yorumlarınızı beklerim :)




4 yorum:

  1. Zokaaa sen ne yaptın???Bunlar benim en sevdiğim filmlerrr:)))Ve en sevdiğim aktör johnny deep😮👍Hepsi çok hüzel bu gilmlerin ama içinde izlemediklerim de var.İlk fırsatta izleyeceğim:))

    YanıtlaSil
  2. Yanlış yazımları düzeltiyorum..."güzel,film"yelefonun azizliği.Söz de akıllı:(((

    YanıtlaSil
  3. Zokaaa sen ne yaptın???Bunlar benim en sevdiğim filmlerrr:)))Ve en sevdiğim aktör johnny deep😮👍Hepsi çok hüzel bu gilmlerin ama içinde izlemediklerim de var.İlk fırsatta izleyeceğim:))

    YanıtlaSil
  4. Zehraaa abla 💖💖 bende cok severim johnny deepi. Bir oyuncuya her rol yakışır mı yakışıyor işte. Tim burtonında en iyi arkadaşı kendisi bu yüzden filmlerinin vazgecilmez yüzü bir nevi :) izledikçe yorum at 😚

    YanıtlaSil