4 Şubat 2016 Perşembe



Bir güzellik olarak: Senin hakkında her şeyi bilmiyorum,ne seversin ne sevmezsin bilmiyorum fakat seni anladım ben. O bunu severdi, diyorum mesela, sevip sevmeyeceğini biliyormuşçasına emin, o bunu sever. O bunu duysaydı mutlu olurdu. O benimle şu anda bu manzaraya baksa benimle aynı duyguları hissederdi. Bu yolda yürürken içinden mutlaka bir müzik geçerdi. Bir piano sesi. O burayı görseydi, bu yolda yürümek isterdi. Nasılsın iyi misin bilmiyorum fakat iyi olursun sen. Bir yolunu bulursun. Ben senin hakkında her şeyi bilmiyor olabilirim, diğerleri gibi değilim sormuyorum araştırmıyorum bilmek istemiyorum, ömrünü nerede geçirdin, kaç kardeşsin, hangi lisede okudun, annenin adı ne...  Bunları da biliyorum yalan değil, sen anlattın hepsini fakat benim için önemli değil bunlar. Ben seni biliyorum. Seni. Asıl önemli olan sensin. Ben sana hiç kimseye söylemeyeceğim bir sır vermek istiyorum.

... Beşerler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder