8 Ocak 2016 Cuma

Toplanın kızlar dedikodu var. (Tüm zoka'lara ithafen)






Bu sabah adeta seçkin piriler gibi uyandım. Dalga geçmiyorum cidden o şekilde uyandım. Bu ara can sıkıntısından sık takip ettiğim dedikodu haberlerinden sanırım çok etkilendim. Sabahın ilk ışıklarında Allahtan yalnızım diye şükürler ettim. İlerleyen saatlerde olmayan kocama küfürler savurdum.

Çünkü empati yapınca canım çok yandı. Duman grubunun şarkılarını sevmeme karşın aynı görüşte hiç yer almadım fakat bu olay çok miğde bulandırıcı değilmi ?
Hoş kaç tane ünsüz kadının başına geliyordur bu olaylar orasıda muamma fakat buna verilecek doğru tepkide nedir ?
 Keşke oyunu kuralıyla oynamayanları kamyonet ezse.

Çünkü madem bitireceksin, gideceksin boşan.
Bu denli yaralar açmanın manası ne?

Bir ay önce babanı kaybet bir ay sonra 6 senelik eşin başka bir hatunla fufuş (fuhuş değil bu fufuş) yaparken yakalansın. Bir kere düşmeye gör.
Ben bu saatte bunları size niye anlatıyorum açıkçası bende bilmiyorum. Yine feminist kanım kabardıysa demekki.

Sen 1 kızı üzüyorsun onunla birlikte 16 arkadaşı ve 8 akrabası daha sana düşman oluyor. Kadın dayanışması yanında illuminati b*k yemiş.


Kocanın metreside hiç durmadan ordan havlasın dursun. Kadın olarak seçkin pirileri hiç beğenmem hiçte takip etmişliğim yok. Soyadını bile açıkcası bilmiyordum. Fakat röportaj sırasında o acı gülüşü beni çok üzdü. Hani ayaktayım demek için gülümsediği o kadar belliydiki.  Tebessümü o kadar acıydı ki bir kadın olarak üzüldüm işte...
 Belki şuan başka üzülecek bir şey bulamadığım için belkide annemden aldatılan kadınların psikolojilerini, hüsranlarını çok iyi bildiğim için diyelim.


Allah vicdanlı erkeklerle karşılaştırsın dostlar.
Güzellik, zenginlik vs. hepsi geçiyorda geriye merhamet, vicdan kalıyor.

Merhametli insanları sevin.

...


Bazı kızlar güzeldir bazıları popüler bazıları ise tatlımı tatlı bir patates gibidir okeyde bir ırk daha var bilmediğiniz deniz anası gibi olan kızlar.

Onlarla sohbet ederken çok iyi, çok hoş görünür, sonra birden bir yerinizin sokulduğunu hisseder, nereden geldiğinide anlayamazsınız. ( okurken he bizim x işte dediğinizi duyar gibiyim.)

Mesela sana en acımasız lafları sokarken, yanınıza yaklaşan cafe çalışanına 'haydi personelle iyi geçinmeye çalışıp sessizce kafedeki en sevilen insan olalım.' ses tonuna geçer ya.
Hırr. Ve çoğu insanda bunu yutar.

Bu tipler olmadık zamanlarda olmadık lafı söyleyip sanki hiç birşey söylememiş gibi yaparlar. Ortamda sohbet ederken bir anda bir darbe yersiniz. O şaşkınlıkla önce bir bocalar sonrasında da ne diyeceğinizi bilemezsiniz, çünkü bağırsanız hatun sanki o kadar lafı o söylememiş gibi davranır. Arkadaşlarınızın arasındada kavga çıkartan sorunlu siz olacaksınız diye en iyisi bunuda içine at şekerim der susarsınız.

Allahtan bu kız tiplerini geri püskürtücü bir sevimsizliğim mevcutta pek yanıma yaklaşamıyorlar.

Sevmediğim insanlara karşı aşırı nemrutum yani güzel rabbimin işine karışılmazda neden bunu bu kadar yansıtıyorum ? Bir ortamda sevmediğim biri varsa bunu yüzümden anlarsınız. Hayatta hiç tahammül edemediğim şey sanırım sevmediğim insanlarla aynı ortamda bulunmak, enerjim tükeniyor, boğuluyorum.
Mesela sevdiğim insanlarlada eşek sudan gelinceye kadar dayak yiyeceğimi biliyim yinede bana her yer gökkuşağı.

Annem yada kızlar beni sevmediğim birinin yanına götürmek istediğinde kendimi duvardan duvara vuruyorum, kollarımı ısırıyorum. Varsayalım gittim ha bayıldım ha bayılcam gibi saçmasapan hareketlerle onları beni oraya götürdüklerine pişman ediyorum.

 Bir bu sevmediğim insanların yanına gitmek yada aynı ortamda bulunma mevzusuna gıcık oluyorum birde dostların şu biyolojik saatten ulu orta bahsetmesine.. İnsan böyle şeylerden tek başınayken kaygı duyar ve bu aşağılayıcı durum aslında yokmuş gibi davranır. Fakat midasın sofrasında(kız grubumuzun buluşma gecelerinde) bahsedilmesi insanın sadece paniğe kapılmasına ve kendini yürüyen bir klişe gibi hissetmesine yol açar.




....


Oturduğum semtte en yakın arkadaşlarımdan biri kuaför salonu olan pıtırcık.. Bir dönem aynı spor salonuna yazıldık. Kızların toplu bir şekilde bulunduğu bir yere girmek çok risklidir. Kapıdan adım atar atmaz süzülmeye başlanırsınız çünkü.. Senin fazlalıkların onların galibiyeti olur. Oranı buranı habire düzeltip durursun.  Ben ve diğer arkadaşımız bu konuda en rahat ettiğimiz salona yazıldık o dönem pıtırcığıda ikna ettik.
Bu bir kaç gün gitti daha ölüm Allah bunu götüremiyoruz.

Para verdin gitmiyorsun diye bunu ezikleyince buda bi sinirle ağzından kaçırdı;

Spor hocası buna psikolojik baskı yapıyormuş. Sürekli gözü bunun üstündeymiş.
Ve 'kıçındaki yağlar sarkmış, uyluklarındaki yağları yana itmiş ve şalvar giymiş gibi olmuşsun.' demiş.

Tabi biz bir şok geçirip sonra kahkaha krizine girdik.

Spor hocasının düşündüğü gibi; yağlar birbirini itebiliyorsa o zaman onları yoğurup ve sıkıştırıp hoş bir şekle sokmak da pekala mümkün. Hatta duruma göre değişik şekillere bile sokulabilir. İnsan yağlarını istediği şekle sokabilse onlardan kurtulmak istermiydik acaba ? iri gögüsler, şekilli kalçalar, incecik bel olurdu. Ama bu kadar yağı nereden bulurdukki? Artanları nere koyardık peki? İnsanın gövdesinin geri kalanı kusursuzsa, tombul ayakları yada kulaklara sahip olmak kötü olurmu acaba ?


Neyse obsesifliği bırakmaya ve alışverişe çıkmaya karar verdim




Diğer yazılarda görüşmek dileğiyle.
Şurayada kendi çizdiğim resmi bırakıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder