17 Aralık 2015 Perşembe

Hiç birşey kafamızdaki kadar harikulade olmayacak!





Aşkıydı, işiydi 
İhtirası, düşüydü 
Yere batsın faturası, 
Malı mülkü, 
Bağlasalar durmam... 
Kaşıydı, gözüydü, 
İntikamın gücüydü, 
Ayıp denen bi' şey var ya, 
Hasbinallah, 
Ağlasalar durmam! 
İnsanım, insan! 
Hadi kalk gidelim hemen şu anda, 
Kapa telefonunu bulamasın arayan da, 
Açarız radyoyu yol nereye biz oraya... 
İyi gelmez mi hiç deniz havası? 
Bi' göz oda bulur sokarız başımızı, 
Bi' de koyarız iki kadeh; 
Kafa nereye biz oraya 
Kafa nereye biz oraya 



Yemişim trafiği.. Yemişim bana bakanları..
Ön koltuğun camından sarkmış bu şarkıyı avazım çıktığı kadar bağırarak söylüyorum. Sayemde içerisi buz gibi ama abimin sesi çıkmıyor.
Bişeylerin canımı nasıl sıktığını biliyor, beni en iyi anlayanda o.
Parmak uçlarım donuyor, üşüdükçe daha çok bağırıyorum.

Oh be..
Son bir kaç gündür gerilmelerim, streslerim hepsini ateşe verdim.

Parmak uçlarımı hissetmesemde.. Yüzüme çarpan yağmur damlaları, parmak uçlarımı donduran o ayaz eşliğinde ağız dolusu son ses söylediğim şarkı nasıl deşarj etkisi yarattı.

İçimize biraz umut veren, solmuş bir bahçeyi yeniden filizlendirip kaçan, üzen kim varsa hepsinin canı cehenneme..
sevgili arkadaşım heybemdeki huzurunda. 'Fena dağıldım!' yazısında dediği gibi:

'Neyse işte böyle kışın ortasında içimde bir şeyler filizlenmeye başlayınca tabii ki don vurdu arkadaşlar. Aksi de düşünülemezdi zaten. '

Bir kaç gün tarifi yok kalbim söküldü. Oysaki ben italya hayaliyle yanıp tutuşuyor, sporumda saçmasapan şeyler yapıp saatlerce kendime gülüyordum. İşimde fena sayılmazdı. Mutluydum anlayacağınız. Benim kimseye ihtiyacım yoktuki..Oysa sana gelmeyide ben seçmemiştim, gitmeyi seçmediğim gibi..

Teşekkürler Allahım daima doğruyu gösterdiğin için acıdan anlayamadım ben, özür dilerim.
Ama en doğruyu sen biliyorsun, buna tüm kalbimle inanıyorum.
Demekki bazen kalbimizin sökülmesi gerekiyormuş gerçeği görmek için.

Bu ara sevgili zehra karabacağında dediği gibi sanırım diriliş ve silkelenişlerimizi görüyorsunuz.
Üzgünüm..
Toparlanıyorum biraz daha süre istiyorum sadece.


İtalya.. Dostlar iyi gelecek iyi.
















7 yorum:

  1. Yazında bana dair bir şeyler görmek beni çok mutlu etti:)
    Tabii paylaşılan hüzün olunca mutluluk da buruk oluyor.
    En iyisini yapmışsın, benim de son zamanlarda sıkça dinlediğim parçalardan :)
    İtalya.. Dostların... kesinlikle iyi gelecektir sana. Haydi bakalım kim daha önce toparlanacak? ;)

    YanıtlaSil
  2. Kafa nereye biz oraya dedik işte Kafa Mert geldi! :) Ben de beklerim! :))

    YanıtlaSil
  3. :) ofisteki o küçük kaçamaklarda yazılarında geziniyorum. Bana dair çok şey bulduğum için bazı sözlerin tamda benim hissettiklerim diyorum. Bu yüzden bir alıntı yaptım.
    Ben hızlıca harekete geçtim toparlanmak hususunda :) iyi olan kazansın :) Toparlanış yazını bekliyorummm

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin, hoşgeldinnn :) en kısa zamanda ziyarete geliyorumm :)

    YanıtlaSil