22 Kasım 2015 Pazar

Kocasının kıymetlisi. (İRONİ İÇERİR)



Ya ben ne zaman whatsap durumuma kocasının kıymetlisi yazıp, yüzük, öpüşen emojiler, kalp, kalp koyacağım?  Ne zaman yüzüklerimizi çekip ' Ahanda evlendim, ahan benide biri aldı' mesajı vereceğim.

Yada ne zaman instagram durumuma Babasının birtanecik prensesi, kocasının bitanecik eşi yazacağım?




öghh.. müsadenizle biraz kusuyorum.

Bunların en az birini (iyi ihtimal) bende yapacağım. Aşktanmı, evde kalmış kızlara (siz değil ben evleniyorum. Siz seçilmediniz! kalıklar!) mesajını vermek içinmi yapacağım bunu bilmiyorum.

Benim işim normale göre bir tık daha zor;
 Önce aşık olacağım bir adam bulup ona sessizce evliliği işlemem gerekecek. (sayısız gönderilen öpücüklü emojilerin arasına tektaş emojisi göndermekle başlanabilir-ürün yerleştirme. bilinçaltına işleme vol 1)


Ve o adamı bulduğumda tanrım söz veriyorum uslu bir kız olup, bunları yapacağım;

Tek övülme gerekçem sanki (kocam gibi davranacağım) özel olduğumu hissedicem, çünkü benim kocam var. Sonuçta bir koca kafalamak bu devirde hiç kolay değil ciğerim. Onun yakın çekim shoplu fotoğraflarını paylaşıp altına aşk şarkıları yazacağım. (seni çöpe atacağım poşete yazık, gibi.)

...




Cuma gecesi, party gecesi.

Bizim kızlardan en kokoşunun doğum günüydü. Öncesinde bana kokoşla konuşma yasağı getirildi. Çünkü ağzımdan sürprizi kaçırıyorumda ben. Bir hafta gruptaki sohbetlere bile minimum katıldım. Ya herşeyimi bildikleri için onlarla konuşurken beynimin süzgecini devre dışı bırakıyorum. Bu yüzden ne var ne yoksa gidiyor.
Hepimiz toplandık elimize pastamızı, balonlarımızı aldık pankartı açtık ve ona onu ne kadar çok sevdiğimizi gösterdik.
Hepimiz psikozlu, bekar, tamamıyla uyumsuz çılgın bir aileyiz.

 Üst dairelerinde sabahladık daha doğrusu en erken ben yattım, kızlar sabahladı. Geçen partilerden anladığım kadarıyla altıya kadar ayakta durmak ve sonunda işe gitmek bana hiç yaramıyor. Gecesinde sanki b*k yemişim gibi bir hisle uyanıyorum. Kafamı bir türlü toparlayamıyorum. Sorulan sorulara sanki o dili daha önce hiç duymamış gibi bakıp saçmasapan cevaplar veriyorum. Son saatlere doğruda masaya ellerimi yastık yaparak sızıyor, alnımın üzerine kocaman bir saat damgası bırakıyorum.

O yüzden bu gece erken yattım. Sabah rivrivle uyandık, hazırlandık tam çıkacağız. Canım dostum mavilerden kıymetli premsese bişey sormamız gerekti biraz tekme eşliğinde uyandırdım. Gözleri kapalı şekilde cümlenin sonunda;
'Rüyanda ne gördün? rüyanda...iyi düşün.' dedi.

Rüyamda ne gördüm acaba ? Çok huzurlu bir geceydi. Bir arkadaşımla saatlerce sohbet ettik.
İlk konuşmamızı çekip bana atmıştı. 2011de hemde.Bir erkekle yaşayabileceğim en romantik ve uyumlu konuşmaydı. Hiç kavga çıkarmadım. iyi bir adımdı. Huzurlu uyudum.
 Lan ben rüyamda ne gördüm acaba bişeymi ağzımdan kaçırıdım. Off kesin dememem gereken bişeyi dedim Allam dedikodumu yaptım, ne yaptım ben rüyamda. Beynim ne kadar boş. Bir şey hatırla rüyana dair...
Yok zihnim bomboş!
Beyinsiz zoka yine ne dedin acaba!

Çaresizce rivrive baktım. 'Ne dedim? konuştum dimi rüyamda?' dedim.
'Hatırlamıyormusun? Anahtar koydular senin yastığının altına.'

Nasıl uyumuşsam hiç bişey duymamışım. Evleneceğim adamı göriyim diye kızlar yastığımın altına daha önce hiç kalmamış olduğum için dairenin anahtarını koymuşlar. Peki benim neden zihnim boş.
Normalde her gece muhakkak rüya görürüm. Genelde dönen çekler, iflas eden firmalar, stresli iş ortamı patronlarım. bunları tema alarak rüyada bişeyler oluştururum ama bu gece hiç bişey görmedim.

Kapıdan sessiz ol uyuyorlar diye diye çıkıyordumki merdivenlerden aşağı popomun üstünde seke seke inmem bir oldu. Sabahın körü güya sessiz ve kimseyi uyandırmadan gidecektim bunuda beceremedim. Öyle hızlı bir iniş olduki merdivenin sonundaki nesneler olmasa virajı alıp yolu seke seke tamamlayacaktım.
Rivriv kahkaha atmaktan yürüyemiyor. Yine yıllarca konuşulacak bir malzeme çıkardım. Bravo.

Servise bindim hala aklımda rüyada ne gördüm sorusu. Herkesten şüpheleniyorum. Kimi gördüm acaba off şu suriyelileri bile görmüş olabilirim.
Herkes ve hiç kimse arasında beynim gidip geliyor. Keşke biraz ima etselerdi en azından yarı uykuda beklerdim sevgili eşimi.

Bunu yapan herkes rüyasında birini kesin görür. Güzel Allahım yine farklı olduğumu burdada gösterdi.

Kızlar heycanla bir isim beklerlerken;
Özür dilerim kızlar rüyada bile koca bulmayı beceremedim. demek zorunda kaldım.



-Selam gebzedeyim akşam bir çay içelimmi ?
-Hayır.
-ama borcun var. (nerden kaynaklı bir borç bende bilmiyorum)
 iştemisin sen
telefon çalar alo, merhaba zoka
efendim.. kimsin ? he sen x misin.
dıt dıtt dıtttttt
 Numaramızda silinmiş
 Sana diyorum
 Heyy




Allam bu arkadaşımdan neden bu kadar nefret ettim bilmiyorum ama sırf kendi benle çay içmek istediği için benimde onunla çay içeceğimi düşünmesi ve onca araması beni hasta etti. Ayrıca arkadaşım bile olsa çok önem arz etmedikçe sevgilisi olan biriyle çay içmeyeceğimi söylemiştim.


Neyse sakinleştim. Muhtemelen çikolata yedim. Abim aradı. Ve evet yine bir projesi var. Çok seviyorum bu çocuğu ya evin mücidi gibi.. Çoğu zaman beni dinlemesede herşeyi arayıp anlatmasına bayılıyorum.

Müstakbel eşime not:
Rüyama bile gelmedin ya Allah seni bildiği gibi yapsın.























































2 yorum:

  1. Yaa Allahım resmen kendimi gördüm sizde.Kahkaha atarak okudum cunku ayni ben.Benim dillendirmedigin seyleri yazmissiniz.Vallahi cok iyi oldu.Whatsapp grubumuzdavki diger evde kalmis arkadaslarimada atayimda okusunlar :) Sevgileer Zoka ☺

    YanıtlaSil
  2. Evde kalmış kızlar olarak ortak yönlerimizin olmasına çok sevindim :D Evde kalmış premses kızlar olarak biz seçilmeyiz seçeriz diyip feminizm yapalımda hatunlarında gönüllerine alalım :) sevgiler..

    YanıtlaSil