19 Ekim 2015 Pazartesi

Rani Kraliçe










2013'te kendim için belirlediğim hayaller vardı. Bunları listelendirmiştim. Geçenlerde o deftere denk geldim. Ve o listenin bir bölümünü yaptığımı görüp sinsice mutlu oldum.

Şimdi on yıllık bir tahmin yapalım,

10 yıl sonra,


iyi dilek:

Boydan siyah camları olan bir şirkette, altın varaklı bir ofise sahip. Yurtdışına en az dört kere çıkmış yaklaşık 10 kilo vermiş. Siyahtan asla vazgeçmemiş. Üç çocuk annesi. Evinin bir odasını kütüphane yapmış. Az eşyaya sahip güzel, bahçeli  annesi ve kaynanasına yakın bir ev. Çok yakışıklı değil ama musmutlu ve huzurlu eşiyle haftasonları arkadaş kahvaltılarına giden bir ben.
tatlişmi tatliş bir hayal !



böyle giderse olacak;

Rutin iş hayatıma devam. Mesleğime ve kişiliğime saygı duyulmayan bir firmada paraya ihtiyacım olduğu için psikolojimin darma duman edilmesine izin vereceğim. Erkeklerle pek iyi anlaşamadığım için evde kalmış. Bunu kafaya takmayan, bunun yerine kuzenlerinin ve arkadaşlarının çocuklarına hediye alan haftasonlarını onlara ziyaretle geçiren ve tahminimce 15 kilo almış. Erzak dolabı  cips ve kolalarla dolu bir ben.
Bu ne hüsran!


orta direk:

Bir kaç sene içinde çabaladığı şeylere kavuşmuş. Sonrasında yağız bir delikanlıya fazlasıyla aşık olmuş. Yağız delikanlı kıskanç olduğu için çalışmasına izin vermemiş. Bunun dışında yapacağı her aktivitede sonsuz destek ve yardımcı olmuş. Kısır günlerinden, altın günlerine koşan, o dernek senin bu dernek benim cirit atan bir hatun.
allam kısır ve altın günlerini çook istiyorum. amin.


beyaz hayal:

Kendime yetebilecek gücümün olduğu duvarları ve mobilyaları beyaz,  güneş alan iki katlı bir evde, sabahında manzara eşliğinde bişeyler karalamak. Küçük odamda bulunan beyaz masamın üzerindeki renkli daktilomda birşeyler yazarken bugünler için ne kadar uğraştığımı düşünmek. Bazı akşamlar dostları ağırlamak. Huzur ve güzellik dolu sohbetlerin eşliğinde geçen günler.
 Burda koca zorunlu değil olmasada olur.

iyi, kötü , orta ve beyaz dilekler bunlar.. Bakalım on yıl bize ne gösterecek.

....



Veeee
 Artık yorumlarınızıda ben okumak istiyorum. Bu kadar zamandır ben anlatıyorum. Paylaşacak söyleyecek eminim çok şey vardır. 'Yorumda' ve ya özeldir diyorsanız zokagumblog@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Hem yazı hakkındaki yorumlarınızı, hem paylaşmak istediklerinizi yazın.

Sizde bana mektup yazın..


.
.
.

Bazen seni yıktığını düşündüğün sel, şehri temizler. Daha huzurlu ve güvenli yerleri bulmanı sağlar.

























4 yorum:

  1. Bunların hiçbiri tam olmayacak ama mutlaka bir tutam bundan bir tutam şundan olacak.. Ve güzel olacak, mutlu olacaksın. Çünkü hak ediyorsun..

    YanıtlaSil
  2. Hersey tam olsada eksik buluruz. Ama yinede mutlu olalım. Çünkü hakediyoruz..

    YanıtlaSil
  3. Okurken, hepsini tek tek yaşatan bi' yazı olmuş; bayıldım. Sevdiğiniz insanlar yanı başınızda olunca, bütün hayaller güzel olur :))

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim dilan hanım :)

    YanıtlaSil