27 Ekim 2015 Salı

Gülnur danışmanlık







Biz kızlar bir araya geldiğimizde ya yıkarız ya yaparız!


Ciddiyim her toplandığımızda ya bir ilişkiyi yıkıyoruz yada yenisini başlatıyoruz. Çevrenizde size çok benzeyen insanlar varsa demek istediğimi anlıyorsunuzdur. Midasın sofrası kurulup dedikoduya başladığımızda ya bir yuva yıkılıyor yada biri yeni bir heycana yelken açılıyor.

Bunun sebeblerinden biri sanırım kendimizi çok beğeniyoruz. Yalan söyleyemem evet gruptaki tüm kızlar bebek gibi, hepsinin mesleği var, en fakirleri benim olduğumu düşünürsek perfect olduklarını kabul etmemiz gerekir. Her konuda kendine güvenen hatunlarla birlikte olmak çok zor sanırım. Her ortam hakkında belli bir birikimi, her konu hakkında muhakkak ki söyleyecek sözü olan kızlar bunlar bu yüzden standart zekada birine bir kaç beden büyük gelir.

          Ve farkettikki çoğu kız (kızlar diyorum çünkü; biz hep sevgi için uğraşma kanısındayız, dikkat edin sevgi bizim için hakedilmesi gereken birşey..) Bazı kızlar sevilmek için acayip şeyler yapıyorlar. Sevgiye layık olmak, değer görmek için... Ne kadar üzücü. Bu halde seni sevse bile gerçek seni asla sevmiş olmayacak karşıdaki bir gün gerçek sen olduğunda sana değiştin diyecek.

Sevgi böyle bişey değil. Bunu bende yaptım. Karşıdakinin oku dediği kitaba, giy dediği kıyafete kadar hayatımda bir kez teslim oldum.Karşımdaki adam kaşımdan gözüme, kılığımdan kıyafetime, saçımdan makyajıma kadar her şeyimi eleştiriyordu. Bende o ne dese doğru diyip uygulamaya çalışıyordum. Sonra farkettimki ben bu değilim. Bunu o bana farkettirdi şükürki o kadar salak bir adama denk geldim.
Adamı seviyodum ama onunla tırnak ucu kadar mutlu değildim. Boğuluyordum, her gün ölüyordum. Güzel olan tek şey hayallerim, daha öncede bahsetmiştim ortamda herşey kötüyse yada çok üzülüyorsam hemen hayal kurmaya başlıyorum. Kendimi kandırmamın başka bir yöntemi bu sanırım. Düşünüyorumda ya o adamla evlenseydim. Ömrümün sonuna kadar kendimden vazgeçmiş olacaktım. Oysa o adam ne büyük bir iyilik yaptı.

  Kimin hayatını yaşıyoruz ?
Adamın istediği saçı yapıp, istediği gibi konuşup, istediği gibi giyinip kendi hayatımızımı yaşıyor oluyoruz ? Oysaki sevgi ortaklaşa hayaller değilmidir ? Birimizin hayalini yapalım diğerinin sesi çıkmasında ne demek. Karşı tarafın hayallerini isteklerini kendi olma hissini bir kenara atınca geriye tükenmiş kadınlar kalıyor. Sonra sayın erkekler,
sarışın dolgun kadınları seçiyor. Çünkü mahvedecek başka avlara ihtiyacı var.

 İyi insanlara karşı iyi ve mütevazi olurken, egosunuzu zedelemeye çalışan terbiyesizlere karşı da “bastığım toprağı, soluduğum havayı şereflendiriyorum!” mesajını vermelisiniz.


 
Kalıpların içine giren insanlıktan,insan olmanın güzelliğini yok etmek için kullananlardan ve boş eleştirilerde bulunan, bombos para kazanip,  nefes alan insanlardan nefret ediyorum.
Üzgünüm.


yinede;

Her umutsuzluk sonu, gökyüzünde alırım nefesi. Ve ben çok zenginim. Bakmanın ötesinde görebiliyorum.Gözlerim en güzel varlığım.

      

ve ben ;
karanlıkta kaybolup duran ben.. Yolumu aydınlatan tüm yerdeki yıldızlara teşekkür ederim.
Herkesin bir diskosu varsa bizimki hamsinin evidir.


Ve inanın  24 yaş hiç geç değil tekrardan sıkıca hayata sarılmak için...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder