7 Ekim 2015 Çarşamba

Benimle dans edermisin ?







Çok mutluyum be !



Hayvan gibi mutluyum. Ayy hemen nazar edin, hemen.

Çok uzun zamandır ayna karşısına geçip sevgili mikrofonum olan tarağımla çılgınlar gibi dans edip  aşırı hareketli şarkılar dinlemiyordum.
Ohh oldu, iyi oldu. Saçlarımı darma duman edene, sesim kısılana kadar şarkılar söyledim-söylüyorum- umarım hep söyleyeceğim.

Bu eşsiz bişey cocukluğumdan kalma en güzel, en mutlu oyunum.


Ben aşırı mutlu olunca kafayı yiyorum. Saçmasapan hareketler yapıyorum. Annem geçen ciddi ciddi bişey anlatıyo snapchatte videoyaya alıp bizim kızlara gönderiyorum. Annem farkediyo sonrasında terlik bombardımanı... İşte ciddi bişeyler anlatıyorlar akıl almak için hemen videolayıp mimiklerine saatlerce gülüyorum.

Geçen patron bi meseleden beni aşağıya çağırdı. Koşa koşa indim. muhasebeci arkadaşla beraberiz adam bi meseleye kızmış köpürüyor töbe bana bi gülme geldi. Tam sorduğu soruya yanıt vercem kahkaha atıcam diye zor tutuyorum kendimi sonra kenara geçtim doyasıya güldümde kendime geldim.

Bu çok başıma gelmez genelde çok ciddiyimdir hatta böyle saçma konularda normale oranla daha ciddiyimdir ama gel gör mutlu olunca contayı yakıyorum.


Anlayacağınız şu sıra tam keyif adamıyım.
Bu günlerde hayatımın fon müziği 'Because i'm happy' ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder