4 Mayıs 2015 Pazartesi

Yufka yürek, hamburger göbek.


31. Mar, 2015

..

Bir aylık depresyon sürecinden sonra yanıma kalan sadece aldığım üç kilom oldu. Kalktım, silkindim, kendime geldim. Yeni bir salona başladım. Yeni insanlarla tanıştım. Tabiki yine dikkatimi cezbeden bir olay oldu. Salonda biraz kilo problemi olan sarışın bakımlı bir hatun var. Kız deli gibi spor yapıyor verdiği kiloları yanındakilere hevesle nasıl anlatıyor. Kenardan bir dinledim önce sonra sohbete karıştım kız bana odaklandı, bende pür dikkat kızı dinliyorum. O esnada spor salonunda yuvalanıyoruz ama bildiğin. O hareket senin bu benim, harikayız. Verdiği on kilonun üçünü geri almış ben, adeta bi canan karatay edasıyla akıl veriyorum.  Kızada içten içe bir saygı duyuyorum anlatamam. Kız bu aralıkta hazirana kadar şu kadar kilo vermeliyim diyo habire ciddiye alıp bir onu sormuyorum.  Saat ilerledi konuşacak konu kalmayınca bunu sorıyım dedim. Meğersem kızın derdi büyükmüş. Kendi 22 yaşında sevgilisi 32 yaşında bir delikanlı ve bu sevgili abimiz hatuna şart koşmuş bu kadar zamanda bu kiloyu vermezsen bu iş biter gibisine. Kızda bunun için kendini duvardan duvara vuruyor. O esnada ona duyduğum saygıyı geri aldım. Sonra düşündüm bana bu şartı koşsalar ne yapardım diye ? -Aşkım kilo vermezsen bu ilişki biter.  -olumm sen ya dereyağ yedın dilin kayay yada mermiden hizli koşaysıın. derim. aklı hala başına gelmediyse  bence artık ölü taklidi yapsın. Bir: zayıflarsan.... la başlayan vaadleri ben kendime yaparım fakat sen bana yapamazsın. Hoş tanıştığım çoğu insan bunu ima dahi edemez. Bir bölümü kibarlığından bir bölümü olaylar karşısında çirkefleşmemden. iki: Kusurlarını söylemiyoruz diye kusursuzmu oldun. Ben objektif bakamam sevince ama incitirsen kalbimi, genelde ağlatana kadar susmam.  Kusur aramadığım için görmem. Ama sen bendeki hatalara odaklanırsan senden daha kötüde olabilirim. Üç:  sen ben 38 bedene düşsem inanıyormusun sana bakacağıma ? yani 38 beden olsam ndn sn brz anltsna. Parayı bulan erkekler ilk eşini bırakırmış ya bi kere kesin senden vazgeçerim nasıl beni yanına yakıştıramadıysan bende artık seni yakıştırmam.  Acıdı değilmi ? bazen oluyor öyle çok şey yapmamak lazım. 
Bugün bizim garfieldla çok koşturduk. Yeni hayaller peşindeyiz. Ama bu hayal tamamen benim. Artık başkasının hayalinin uzantısında yer almak yada her seferinde kendimden feda etmek istemiyorum. 'Tabiki senin istediğin gibi olsun' devri bitti.  Daha hoşnutum. Daha güçlü.
not: Etliyiz butluyuz mutluyuz çünkü biz premsesiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder