4 Mayıs 2015 Pazartesi

Ya kendin dikebilirsin yada hiç kimse.. Eline yalnız bir iğne bir iplik verebilirim dedi tanrı.


14. Nis, 2015

..

Uzun zaman oldu. Çok uzun... Ben bile eski beni özlemişim. İnimden çıkmak çok zamanımı aldı. Ama geri döndüm. Birini yeniden tanımak hiç istemeyeceğim, kimseyle görüşmeyeceğim ve sadece kendimle vakit geçireceğimi düşünmeye başlamıştım. Çünkü o gücü tekrar kendimde bulamıyordum. Üstelik hiç böyle bir insan değilken nasıl bu kadar kapandım. Sessiz, yorgun, isteksiz oldum bende anlamadım. Ama Allah nasılda herşeyi yoluna koydu. Önce garfield ve canımıniçi iriniyi yolladı. Sarsıldım, kendime geldim sonra rivriv birden olgun kocaman bir hatun oldu. Benimle ağladı, güldü. Sebo geri döndü. Kıvırcık her yaptığım şeyde arkamda beni destekliyor, sözleri bana o kadar iyi geliyorki. Bunca şey bana insanlar elbette sevilebilir dedirtti. Galiba uzun bir süredir ben buna inanmıyordum. 
En sonunda ise abim benimle uzun bir konuşma yaptı.
'seni mutlu eden ne var ?' dedi.
'kitaplar dışında kimseyle zaman geçirmiyorsun. Hayat böyle öğrenilmez. Sen yaşamıyorsun, hayatı sırtında taşıyorsun. ' bunun gibi bir çok söz. Hiç konuşmadım evrendeki tüm sesler bi anda yok oldu. Bildiğim herşeye ara verdim. Dedikleri kafamda döndü durdu. YAŞAMIYORSUN HAYATI SIRTINDA TAŞIYORSUN. Ne kadardır yapıyorum bunu? Neden kendime bunu yapıyorum? 
O halde yeniden yaşamalıyım dedim. Hemen arkadaşlarımla diyaloga geçtim bir çok plan yaptım. Önce bir arkadaşımla kahve içmek için buluştum. Uzun zamandır böyle şeyler yapmadığım ve gecesinde biraz ağladığım için lenslerim duman altı oldu. Önümü göremiyordum. Habire suya tutmaktan gözlerime yapıştı. Kıpkırmızı gözlerle vampirimsi bir havayla görüşmeye gittim. Makyajlı uyuduğum için gözeneklerde kendini intihar etti buna rağmen iyi bir akşamdı. Sonraki gün lösev standında gönüllü oldum. Yeni insanlarla tanıştım. Acılarını paylaştım. Şimdi hedefim gönüllü ablalık. Seboyla günü birlik eskişehre gitmeyi düşünüyoruz. Yaşadığımı hissediyorum. Eskisi gibi. 
not: I WAS HERE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder