15 Mayıs 2015 Cuma

Mükemmel şuan yanında oturuyor tatlım


mükemmel yanında tatlım


Aksiyon benim göbek adım.
İş yerinde deli gibi çalışıyorum. Ofise beyaz masamın geleceğini duyduktan sonra daha azimle, daha şevkle çalışıyorum. Saati nasıl 6 ettim farkında değilim. o sırada bağrışma sesleri geliyor. Sevkiyat işleri sıkıntılı işler gergin oluyor herkes diye artık ciddiye alıp bakmıyorum. Çünkü bu binbeşyüzüncü bağrışma oluyor. Sesler dahada yükseliyor. Yanımdaki muhasebeci bayan arkadaş dışarı çıkıyor geri dönmeyince hee olay var diyorum ve koşuyorum. Sonrası ilik gibi gerginlik. Polisler sofor arkadaşla kapısıyo ilk önce sözlü sonra soforun polise saldırmasıyla sonuçlanıyor. Bibergazları havada uçuyor. Beş polis aracı eşliğinde sofor arkadaş duvara vurularak araca bindirilip götürülüyor.

Merak ettiğim şu size sizi sevdiğini söyeyen bir adam olduğunu hayal edin ve siz bu haldeyken sizi aramadığını. Eve geliş saatinizden iki yada üç saat sonra eve geldiğinizi bilmediğini, sormadığını, merak edip aramadığını ve aradığınızda açmadığını. Alın size musmutlu bir ilişki. Çevrenizdeki tüm erkeklerin gereksiz ilgisi sizin üzerinizdeyken esas adamın patates olduğunu düşünün.
Düşünemediniz değilmi ? Hoş bende düşünemedim. Öyle erkekleri pıçaklayın kızlar. Kırmızı pantolonda giyer onlar, ayrıca kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanır o cins. Hemen bırakın ve uzaklaşın.
Kaçan kovalanır taktiği asla bende sökmez. Zor kişiyi severim çevresine zor ama bana kolay olacak. Nasıl yapıp yapacak ama benle iyi olacak,  zorlamamalı beni, güven duymalıyım, huzurlu olmalıyım. Her an gidecekmiş hissi yaratan adamı zopayla döverim, sosyal hesapta çok etkin olan erkeğin suratına kusarım, sadece etkin olan erkeğin parmaklarını keserim.
İlgisizlik boyutu var birde bu işin b*k kafanın sanki ilgisi tükenecek, sanki ilgi gökten indi harcamaya kıyamıyor gıdım gıdım veriyor. Ulan ne kadar değer verirsen o kadarını alıyosun evrenin sana vereceği bu godoş. Kısarsan, kısılır. Sevgi böldükçe çoğalır. Matematiği sıfır.
Hee herkes beni sevsin ben kimseyi sevmeyeyim diyosanda yanlış ata oynadın. Ben beni sevmeyen insanlara daha doğrusu sevgisizliğe tahammülü olmayan biriyim. Birinin sevgisini hissedemiyorsam o notunu almıştır.
Yani kızlar siz siz olun kırmızı (veyahut bordo) pantolon giyen erkekden uzak durun.
Gördüğünüzde pıçaklayın o ne öyle daha ben o renge cesaret edemiyorum.
Asıl konumuz buydu bu yüzden yukarda o mevzuyu açtım. Sende bişey anlatacam sandım değilmi eheheh
..
Biz garfieldla yakın arkadaş olmadan önce eteğimizdeki tüm taşları farkında olmadan birbirimize  döktük. Geçmişte yaptığımız hatalardan tutalımda, kendimizde sevmediğimiz özelliklerimize kadar en kötüyü anlattık. Ama bu dahada sağlam yaptı bağımızı. Ben mesela saçmaladığım zaman ilk onu arıyorum. -yine ne yaptım biliyomusun
dediğim anda deli gibi kikirdemeye başlıyor.
Biliyorumki oda irinide beni öyle kabul ediyor ve öyle seviyor. Biliyorumki kıvırcık ve rivriv benim için bişey yapıyorsam mutlaka haklı bir sebebi vardır der.
Ama sen benim boşa böyle yaptığımı düşünüyorsan işte tam burda beni hiç tanımaman ve o ince yere ulaşamamış olman devreye giriyor.
Bunu karşı cinste uygulasaydık..
Karşı cinstede bu işe yarar sanıyorsan yanılıyorsun. Senin hassas yerini bilen erkek aslan, ona her kırıldığını söylediğinde, senin ona bahsettiğin o yaralarını açar. Yaranı deşer. Seni kendinden şüphe ettirir. Çünkü o daha oyun istiyor. Muhtemeldirki hayatında hiç kendi olan insanlarla karşılaşmamış hayatına girenler onu hep maskeyle karşılamış. Sense çirkinliklerinide gösterdin, ezikliklerini, yaralarını.. Sarması için ama o kendi eksikliklerinide senin yaralarına yükledi.
Olmuyorsa bu tabiki senin yüzünden. Çünkü sen yaralı bir ceylansın. hatalısın, kusurlusun, sevilmeye layık değilsinki, ona seni sevdiği için şükretmelisin, ondan başka kim seni sevebilirki.  Dahada ezilir yok olursun oda arşa uzanır senin ezikliğin sayesinde. Sonra ne mi olur biraz aklın varsa bunu farkedersin. ve biraz şansın varsa ilişkinin bu olmadığını anlarsın.
Çok sevdiğim bir şarkı sözü var tam burda o devreye giriyor.
yaranı sarma ben öpeyim.
Bu tamamen benim sevgiden anladığım.

Hatta çok üzüldüğümde yada ağladığımda hep bunu söylerim. Samimiyetimi ve sevgimi ancak bu kadar iyi anlatabilir bi cümle.

Oyunu bir kez bırak. Mükemmeli aramaktan vazgeç. Sende kendin ol. Sana kendi olarak gelmiş, seni seven, mutluluğun için uğraşan o insana sende sarıl derim. Asıl mükemmel olan şuan yanındaki. Kıymetini bil gerisi yalan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder