22 Mayıs 2015 Cuma


mutlu son varmı


Kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür.

MASAL
'Bir prenses varmış, aşkın en güzel halinin deniz kıyısında yaşanacağına inanırmış. Prensle buluşmak için hep deniz kenarını tercih edermiş. Deniz onun için görmeye en çok ihtiyaç duyduğu şeymiş. Bir gün yine prensle deniz kenarında buluşmak için sözleşmişler. Prens bizim kızı atıyla almış. Deniz kenarında buluşmuşlar. O kadar mutluymuşki prenses, ne saat ne insanlar ne dünyadaki diğer kötülükler hiç bir şey gözüne gelmiyormuş. Hiç kimsenin ona zarar veremeyeceğini düşünüp aşkla prense bakıyormuş. Aslında dünyada iyi insanlarında olduğuna artık tüm kalbiyle inanmaya başlamışken, savunmasızken, kalkanlarının tamamını indirmişken, buna hiç hazır değilken. Prensin cebindeki aşk mektuplarını bulmuş. O çok sevdiği adamı başkasının öptüğünü ona dokunduğunu ve bunun zerresini hissetmediğini öğrenmiş. En çokta kendine kızmış, acımış.  'Ben en çok şeyi en kısa zamanda sana anlattım' demiş içinden. Onca düşün ortasında geriye kalan tekşey hüsran olmuş. Prenses acı içinde sevdiklerine sığınmış.'

Prenses şuan nasıl bilinmiyor ama umarım yarasını sarabilmiştir.

Savunmasızken aldığım darbeler beni gerçekten yıkar. Birine çok güvenmişken ona kimsenin vermeyeceği değeri vermişken bana acımadan, kalbi biraz olsun sızlamadan yaptığı kötülük hayatımı değiştirmeye yeter. Sokak ortasında ağladığım olaylar, ağlatan insanları.. Ve tüm acılarımı anlattığım insanların beni bile bile kanatmasını asla unutamam. Hiç birşeyde yapamam. İntikam falan bana göre değil. Ben kimseyi üzemem.
Ağlarım, kızarım ama tek bir şey yapamam.
 İntikam alacak olarak bize Allah yeter.

Prensese ;
Derin yaralar lazım. Daha iyisini bulduğunda onu anlamak için sarıp sarmalamak için gözünden onu tanımak için. Üzülmek lazımki gelecekte üzüntüye yer olmaması için. İnan bana hala iyi insanlar var. Seni annesi kadar çok sevecek, canıymış gibi koruyacak.
Beklediğin o kapıyı hatırla. Hissettiklerini geride bıraktığın onca şeyi. İnsanları üzmemek için sustuklarını, yaşadıklarını hatırla. Bu yolu sen zor katettin şimdi başa dönmek çok kolay ama tekrar aynı yolu katetmeye ne senin gücün yeter, ne de bu yol biter. Bunu al yanına cebinde dursun. Tekrar insanlara güvenmek istediğinde çıkar cebinden bak. Senin haritan olsun.
Sen elinden geleni yaptıysan gerisini bırak hakkını yiyenler düşünsün.




Bugün prensesin yasını tutmam lazım. Muhtemelen bunu tek başına atlatamayacak.

müsadenizle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder