28 Mayıs 2015 Perşembe

kabul ediyorum ben sevginin köpeğiyim



Facebook, nasıl bir veli nimet kızlar.
Tüm araştırmaları ordan yapıp karar verebilirsiniz. Bana facebookunu söyle sana kim olduğunu söyleyeyim. Erkek aslan sinsiyse arkadaşlarını gizler. Neden ? çünkü hatun ekleyecek senin görmeni istemiyor. Sonra paylaşımlara bakılır. Dertli paylaşım varsa kesin yeni ayrılmıştır kafayı saracak bişey arıyordur. Sonra fotograflara bakılır. En sevdiğim ve nefret ettiğim şeyde bu aşamadır. Çünkü bu aşamada kızlarla arası nasıl ? eski sevgiliyle fotografı varmı ? her sorunun cevabını bulabilirsiniz.
Ailesine düşkünmü ? Spor yaparken çektiği saçma vücud fotograflarını koymuşmu ? bunu koymuşsa muhtemeldirki gösterişten cok hoşlanıyor ve kendini cok begeniyor. Tiksinç,. Oysaki ben göbekli, erkeklerden hoşlanırım :p Ciddiyim.

Ben aptal erkek, seviyorum. Sinsi erkekler umarım ölürler. Aptallıktan kasıt yediği her haltı eline yüzüne bulaştıran, gizli iş yapamayan, yapsada yakalanan, yakalanmasada vicdan azabı çekip itiraf edecek erkekleri.
Hatasına kızamıyorumki zaten aptallığına gülmekten. Sevdiceğin sularında gördüğüm bir ismi bir yüzü vb. şeyleri unutmam kolayına. Aşırı dikkatli biriyim. İnsanların bir şey söylerken mimiklerine, sözlerine, ses tonlarına, kime nasıl baktıklarına kadar kimsenin bakmadığı en ince detaylar dikkatimi çeker. O yüzden toplum içinde özellikle kikir kikirimdir. Çünkü tüm detayları kısa sürede fark edip sinsice kenarda dalga geçiyorumdur. Ama bu huyumun en kötü yanı herkese herşeyimi anlatamamak sanırım. Birinin beni dinlemek isteyip istemediğini sıkılıp sıkılmadığı herşeyi anlıyorum zaten burcumda akrep 6.hislerin babasını yaşıyorum. Birini tanımam için ilk 15 dakika yeterli o derece.

Bide şu erkekler ne söyler kadınlar ne anlar durumu var ya  ? siz ilişkide nasıl böyle taktikler yapabiliyorsunuz ya. Ben zaten normalinde yürütemiyorum onu bide taktik tuktike girersek kesin pıçaklar konuşur.

Mesela insanların yalnız kalmak istedikleri zamanlar olur ya hani, her normal insan buna saygı duyar, sonuçta beyninin molaya ihtiyacı var dersin. Benim o esnada daha çok salça olasım geliyor. Bir türlü saygı duyamıyorum elimde değil. Ben istemediğim taktirde kimse benden uzak kalamaz. Cidden kalamaz.  Bırakmam.

Kabul ediyorum Allam ben sevginin köpeğiyim. En cok sevdiğim sey sevilmek. Geçen sabah iş arkadaşlarımdan biriyle muhabbet ediyoruz. Cocugun bi sevdiği varmış bir zamanlar evlilik arifesinde ama bu çift sonrasında kızın anlamsız ve abartılı istekleri yüzünden cocuk noktayı koymuş. O esnada ben kızın isteklerini duydukça ohaa yuh çüş diye kriz geçiriyorum. İster istemez benim isteklerim aklıma geliyor. O arada ne dediysem artık cocuk : 'o senin b*kunu yesin' dedi.
zoka şok. Daha o kadar samimi değilim yani küfür bazında en azında değilim, buna şaşırsammı ? yoksa bana iltifat etti buna sevinsemmi anlayamadım.
Sonra aklıma bu takıldı. Bu kızlar nasıl böyle saçma şeyler isteyip bide mutlu oluyorlar. Benim tek istediğim beni seven, sadık bir eş. Yine bir aydınlanma yaşadım belki doğru erkeği bulmak için yanlış kadın olmak gerekir. Elbette her hatun gibi ellerimde yüzükler kolumda bilezikler günden güne koşan biri olmayı bende isterim ama bu benim pembe ütopyam, bu hayal. Gerçekte dilediğim sadece beni seven, sadık bir eş. Zorluk çeken biri olarak düğün yok sana desene sade bir nikahla evlenirim. Altın yüzük yok dese gümüşü neyime yetmiyor derim. Kendimi biliyorum böylede salağım. Sanırım bu yüzden benim gibi hatunlar çilekeş oluyor. Çünkü adam nasılsa bu çile çeker bas çileyi diyor. Diğer hatun mızmız, konuşuyo, herşeye sitem, onu susturmak içinde dikkat ediyor yanlış yapmıyor.
Benimde sitem ettiğim şeyler 'beni niye sevmiyosun ımm sev biraz hadi birazcık' falan :p


 Sia- elastic heart, klibi tıpkı benim aşk hayatım gibi.. O kadar anlamlı geldiki bana klip nedendir bilinmez. Hele son sahne var ya kız onca boğuştuktan sonra  yorgun, hüzünlü  adamı kafesin içinden çıkarmaya çalışıyor. Ve o adam bir türlü kafesten cıkamıyor.İkisi birden ağlıyor uğraşıyor ama adam bir türlü ordan çıkamıyor sonra adamın gücü tükeniyor. Kız hala uğraşıyor. Ya oda o kafeste onunla yaşamaya karar verecek yada çekip gidecek.
Ya özgürlüğünden vazgeçip kafesi sececek yada kalbini söküp atacak.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder