23 Mayıs 2015 Cumartesi

 

bana kalanlar




Geriye kalanlar..


1. çıkarım
Sevgilinizle asla çok sevdiğiniz şeyleri paylaşmayın. Ona tamamen güvenmeden sizi tamamladığına tüm kalbinizle inanmadan bunu yapmayın. İki gündür boşlukta gibiyim adeta ruhum bedenimi terketmiş bedense zorunlu olan görevleri yapıyor. Nefes almaya ihtiyacım var ciğerlerim patlayana kadar nefes almak istiyorum. Ama ne deniz görecek gözüm ne sinemaya yalnız gidip arka koltukta süper kafayla korku filmi izleyecek gücüm var. Her yer beni tüketiyor. Herkes aynı uyarıyı yapıyor 'ani karar verme dikkatli ol' çünkü öfkeden deliye dönüp ani bir evlilik yapmamdan korkuyorlar :p 

2. çıkarım
Asla yaralarınızı göstermeyin. Siz karşınızda kendi olan birilerini isteyebilirsiniz fakat bu karşı tarafında bunu isteyeceği anlamına gelmez. Erkek aslan bence hala oyun istiyor. Bu yüzden asla kendiniz olmayın ben denedim mutlu son olmadı. Bir gün melahat ablanız olun diğer gün beyonce bir sonra ki gün adile naşit herkes olun da kendiniz olmayın. Böyle bir yol izlerde yaralanırsanız nasıl olsa gerçekte yaraladığı asla siz olmayacaksınız. Saçma aşk filmlerine inanmayın; zaaflarınızı ve acılarınız asla anlatmayın. Bu gün seni dinlendiren su yarın boğabilir. Bugün sana güven veren adam yarın senin en çok canını acıtan olabilir.

3.çıkarım
'canım senin için kötü, biz onunla sadece arkadaşız' dediği anda ağzına tekme atın bariz yalan konuşuyor. Hiç bir kızı arkadaş olarak göremez bu cins. Ayrıldığınız o iki gün başka hatunlarla acısını dindirir Sen acaba ne zaman mesaj atacak yarim derken o kahvesini yudumlar en salak hatunların karşısında. Siz ne olursanız olun, ne yaparsanız yapın bu arkadaşımızın gözünde sadece 'olursa olur olmazsa yola devam ederiz' den öteye gidemezsiniz. Daima seçenekleri vardır. Siz bitince kafasında kiminle olacağını kurmuş tasarlamıştır. Zaten o dönmeyişleri ondandır. Yeni ufuklarda ağırlanıyordur.

4.çıkarım
Asla işinizi boşlamayın. Hayallere dalıp hedeflerinizden ödün vermeyin. Evlilik noktasında bile sağlam basın yere. O sizi üzdükçe daha çok çalışın. Onun için kimseden vazgeçmeyin. Dostlarınızı sevgilinizle aynı kefeye kattiyen koymayın yarayı saran yine onlar olacaktır . Bana zor günlerimde akıl vermezler yakın çevrem genelde sevgi hatta bol sevgi gösterirler. Her sabah abimin öpücükleri bizim kızların sevgi dolu mesajlarıyla uyanırım bu süreçte, bu yüzden onlarla tabikide kimse bir olamaz.
Aşk ayrı dostluk ayrı bunun ayrımını iyi bir şekilde yapın.

5.çıkarım
Hislerinize önem verin. Karşı tarafta bişeyler sizi rahatsız etmeye başlamışsa anlayınki bi sıkıntı var. Ben mesela kıskanç biriyim burcumdanda ötürü fakat sıkıntı olmadığı zamanlarda bununla başedebiliyorum. Yani onun biriyle konuştuğunu hissediyorum. Garip gelecek belki ama yüzde 90 bunu hissediyorum. He o yüzdede onluk kesim de var tabi mesela herşeyin mükemmel gittiğini düşünüp sevinç naraları atarken zokayı yuttuğumda olmuştur. Mutluluktan kolumu ısırıp halıyı kemirdiğim bir dönemde aldatıldığımı öğrenmiştim. Buda olmadı diyemem. Rihannanın dayak yediği, adriananın aldatıldığı şu dönemde seni harcarlarrrrrr zoka dediğini işittim.

6.çıkarım sana; 
Sen sadece 
... mutlu bir hayat sürebileceğimi düşündüğüm aptal hayalimi ortadan kaldırdın.


7.çıkarım kendime;
Hep hayal evreninde yaşadım. Dikkat ettiysen prensler, premsesler, süpermanler, çizgi film karakterleri tüm güzel şeyler benim bilinçaltım. Bu bilinçaltına bu yapılanlar hiç yakışmadı. Beyaz atıyla gelen oysaki siyah pelerinli bi vampirmiş. Ölü gelin gibi kaldım.

Ben bir ölü gelinim ama hala dökecek gözyaşım var.


Eğer o bana bu kazığı atmasaydı onunla evlenirdim o benimle belki evlenmezdi ama onu kandırırdım. Ona itaat ederdim. Gel git aklımı kenara bırakırdım. Onu idare ederdim. Yanlışlarıyla kabul ederdim. Çokça severdim. Hatasını görmezdim. Gören gözü tutan eli olurdum. Herşeyine nüfus ederdim. Yardım ederdim. Kalbine dokunmama izin verseydi..

Son çıkarım

Gerçekten aşık olduğunuzu anladığınızda hiç bir çıkarımı önünüze engel koymayın.
Sımsıkı sarılın ona.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder