4 Mayıs 2015 Pazartesi

ÇÜNKÜ BENİM!


30. Mar, 2015

..

Birşey bana aitse o kesinlikle en güzelidir. Sevince birşeyi gerçekten kendini kaybedenlerdenim. Onu gözümde öyle bir yere koyuyorumki orada dokunulmazlığını ilan ediyor. Bununlada kalsam iyi çevremdeki insanlarıda büyülüyorum öyle bir anlatıyorumki yalan değil elbette anlattığım herşey mevcut fakat övdüğüm kakasını tuvalete yapmayı yeni öğrenmiş bir cocuk değil kocaman bir insan ve egosu var. Tatmin ettiğim ego sertleşiyor, ağırlaşıyor, bencilleşiyor. Eziliyorum, üzülüyorum, korkuyorum. Sonra soğuyorum. İnsanların çok ince bir yerleri var oraya dokunulmamalı.
Benim mantığım; senin olan şeylerin kıymetini bilmelisin. Senin çünkü. Güzellik bakmayla alakalı nasıl bakarsan öyle görürsün. Belki gördüğün kir senin gözlüklerindendir. Bazı insanlar  başkalarının elinde olana özenmekten kendi sahip olduklarının farkına varamaz oysaki en iyisine bile sahip olabilirsin gözün doymadıkça gönlünde doymayacak nasıl olsa. Özenen değil özendiren ol bu konuda. Anneni sev, yırtık giyen babanı, bağırarak konuşan abini, dostlarını sev hatalarıyla çirkinlikleriyle hangimiz hep güzelizki. Sevgi böldükçe çoğalır. İnsanlar senin onları sevişini sevsin özlesin.
not: Ey Allahın kulları birbirinizi sevin en çokta beniHavalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder