3 Mayıs 2015 Pazar

Bugünüm, yarınım ve sanırım herşeyimsin.

Bugünüm, yarınım ve sanırım herşeyimsin.


27. Mar, 2015

..

Bir kişiyi gideceğini, canını acıtacağını bile bile sevmek! diyetteyken yenilen çikolata gibi.. sonrası yıkım, sonrası vicdan.. En zoruda sanırım kendine kızma ve acıma evreleri bu kısımlarda kendimi gercekten kalbimden bıçaklamak istiyorum. Öncesinde kendine çok kızıp sonrasında sığınacak kimse bulamayıp gece kendine sıkıca sarılarak uyumak. Fonda 'olacak şeymiydi şimdi senin yaptığın, onca işin gücün üzerine birde bu '  eşliğinde ağladığımız geceler, biliyorum tanıdık geldi. Ben bunun kendimce en şiddetli olanını yaşadım.üç sene birini sevip olmayınca insan beceriksiz olduğunu düşünüyor. Sadece bu kadarı düşünse iyi.. Karsı tarafa inanılmaz ayrıcalıklar verdikten sonra beyninin bir kısmını yitiriyor. Beklentileri ölüyor, heycanı, hayalleri..Ben cocuklugumdan beri bu işten pek umutluda değildim oysa. karşı cinsle ilişkilerimde iyi değilimdir, orta okulda bana çicek veren cocugu müdüre sikayet etmiş benden ne bekliyorsunuz ? Bunun birazda aileden geldiğini düşünüyorum. Yani dikkat ediyorumda anne eğer babaya aşıksa ve o anlamda babaya sıkıca bağlıysa cocuk onu emiyor, bağlanıyor, çok seviyor. Burdanda sınıfta kaldım. Benim annem erkek gibi kadın, adeta askeriyede eğitim almış. Babamla olan ilişkileri genelde babamın romantizminde kalır. babam -aşkımm, annem -he (burda isim söylenir) he.. Suratında o iplemez bakışı. Bana kim nerden öğrettiyse bide duygularımı gizlediğimde mutlu olacağımı düşünüyorum. Mesela aslında sokakta yükle yanındam gecen yaslı amca için yada dilenen yaslı teyzeye, yanımdan gecen biri bağırdığı için tam bi saat ağlayan ben duygusal değilmişim gibi aşık olmazmışım gibi bi hareketler bi bi şeyler falan..Ulan barzonun tekisin yaptığın atara bak. Ayrıldığınızda cankandan 'yar yar vurma beni derinden ' sarkısını dinliyen sen bide yani.. Sanırım duygusallığı suç olarak algılıyor beynim yada korkuyor orayı göstermeye. Artık bu hale nasıl geldiysek. Güzel Allahın işine karışılmazda bana şöyle güzelinden bi ilişki kurma yetisi verse yada şöyle gökten iki senelik bi ilişki inse tam evlilik raddesinde sorumluluğu ben alsam ne premses bişey olur ya.
not: ilişkilerdeki sorunsalımı düşünmekten ilişkiye odaklanamayan ben! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder